• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zilvergrijze Thomson DCI62upc of de zwarte Thomson DCI 6221upc ?????

  • Onderwerp starter Onderwerp starter luiehond
  • Startdatum Startdatum
L

luiehond

hoi ,ik hoop dat ik hier goed zit ,ik gebruik een zilvergrijze Thomson DCI62upc media box all tyden en was er gelukkig mee todat een week of twee geleden mijn afstandbediening niet meer werkte de battery vervangen ,maar dat was het niet ,de media box stekker eruit en erweer in dan kon ik hem op een zender zetten maar daarna niet meer veranderen ,we keken dus dicovery 7/24

upc gebelt een nieuwe zwarte Thomson DCI 6221upc gehad vandaag ,maar om de een of andere reden doet mijn zilvergrijze Thomson DCI62upc het weer ..

Dus nu mijn vraag welke kan ik het best gaan gebruiken ,wat zijn de verschillen ???

ik zag dat de nieuwe zwarte Thomson DCI 6221upc 1 scartport minder heeft,de zilvergrijze Thomson DCI62upc heeft er 2 die ik gebruik voor mijn tv en home cinema set ...
bij de nieuwe zwarte Thomson DCI 6221upc steek ook dat kaartje er aan de voorkant uit en het ziet er ook minder uit allemaal ,lijkt wel of dat de nieuwe zwarte Thomson DCI 6221upc OUDER is ???
(beetje oostblokkerig:)

Maar mischien is de beeld kwaliteit wel stukken beeter ,Dus welke ? en wat zijn de verschillen ???

ik vond hier ergend al de specificaties voor bijde toestellen ,naar mijn mening is de zilvergrijze Thomson DCI62upc beter dan de nieuwe zwarte Thomson DCI 6221upc.maar hoor graag van anderen wat men ervan vind ..voordat ik die zwarte terug stuur
full.png
 
Terug
Bovenaan