- Berichten
- 234
- Internet
- Hollandsnieuwe
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds een dag of tien werkt de Humax SD ontvanger hier niet goed meer, wanneer er naar 1 van de RTL zenders geschakeld word blijft het beeld zwart maar er is meestal wel geluid, soms komt er na 10 tot 15 sec toch beeld wat eerst wat schokkerig is en daarna het gewoon goed blijft doen.
Als het beeld zwart blijft dan zappen we wat heen en weer tot dat er dan toch beeld komt.
Heb maar weer eens een totale reset uitgevoerd en de zenders opnieuw laten zoeken (favorieten weer kwijt) maar helaas het blijft het zelfde.
Heb navraag bij familie enzo gedaan hier in de wijk en die hebben het zelfde probleem op hun Humax SD decoder.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of zit het probleem hier in de wijk ??
Postcode 3812.
Als het beeld zwart blijft dan zappen we wat heen en weer tot dat er dan toch beeld komt.
Heb maar weer eens een totale reset uitgevoerd en de zenders opnieuw laten zoeken (favorieten weer kwijt) maar helaas het blijft het zelfde.
Heb navraag bij familie enzo gedaan hier in de wijk en die hebben het zelfde probleem op hun Humax SD decoder.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of zit het probleem hier in de wijk ??
Postcode 3812.