Bij mij werkt de Horizon naar behoren, tv kijken en opnemen gaan prima.
En daarvoor hebben we 'm.
Nadelen zijn er ook, en het grootste nadeel is dan toch de ontzettende traagheid van alles. De gids, menu, om nog maar te zwijgen over de apps. Zelfs de tablet van de speelgoedwinkel gaat sneller. En dat is ontzettend jammer.
Oja, en het 'series opnemen' gaat ook niet goed, maar dat zal aan gebrekkig EPG signaal liggen. Niettemin wel een functie die niet goed werkt.
Ja, sorry, maar ik denk dat er weinig mensen zijn inderdaad die 100% tevreden zijn. Wij zijn zelf 90% tevreden zoals je ziet. Maar wat hij dan doet, werkt verder wel. Hij ontploft niet, de ventilator is niet te luid, hij neemt wel op en de zapsnelheid is prima. We hebben overigens een losse modem-router ernaast.