• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ZiggoGo.tv

Berichten
597
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
ZiggoGo via de webbrowsers is nu anders zag ik. De hele layout is anders en je kan de zender volgorde wijzigen, heeft dit dan ook invloed op je decoder/tv als je de volgorde wijzigd?

Edit, ZiggoGO vraagt ook opeens om MS Silverlight, was voorheen nooit.
 
Man man man, wat een ellende de nieuwe website van www.ziggogo.tv. Niets werkt meer. Constant: Helaas er is iets misgegaan.... of Buffering..... En als het dan werkt is een groot deel van de tijd (muisbeweging) de onderste helft van het scherm verdonkerd zo dat je geen ondertiteling kunt lezen. Ik wil de oude versie terug, de vorige die zonder silverlight, die werkte tenminste probleemloos.
 
en je kan de zender volgorde wijzigen, heeft dit dan ook invloed op je decoder/tv als je de volgorde wijzigd?
Dit kon al... via de site en ook via de app. Zendervolgorde heeft geen invloed op je Mediabox (XL). Is puur en alleen voor de app en site. Site werkt goed. Alleen even kort buffering bij wisseling van zender. Wel via KPN netwerk.
 
Laatst bewerkt:
Hier werkt ziggogo.tv wel in IE, maar niet in Edge.
Ik heb geen instellingen veranderd, maar draai wel de nieuwste Windows 10 en dus de nieuwste Edge.
 
Onder Linux werkt de site zowel met Firefox als Google Chrome prima (internet via XS4All/KPN). Ook de app doet het op mijn Samsung S5.
 
Het probleem doet zich alleen voor in IE 32bit en IE 64bit. Op Windows10'Mobile niet.
De mediaboxXL(Horizon) weet ik niet, ik zit in fZiggo gebied en probeer dat ding zo lang mogelijk te vermijden.
 
Hier werkt ziggogo.tv wel in IE, maar niet in Edge.
Merkwaardig allemaal. De een vind het een ramp, de ander ontdekt dat Silverlight weer nodig is. Bij mij werkt het perfect met Edge, een verademing ten opzichte van de app die ik regelmatig opnieuw moet instellen waarna hij weer naar wens functioneert. De website versie lijkt nu als twee druppels water op de app. Alles bij elkaar kom ik tot de vraag of de app nog wel toegevoegde waarde heeft. Misschien voor mobiel gebruik? Of naar ik verneem bij ipv6. Thuis merk ik nu juist het tegendeel. Vreemd dat dit zo verschillend wordt ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil gewoon dat het werkt, hoe het eruitziet interesseert me niet zoveel.
 
Mja, de app is nu al enkele minuten aan het bufferen. Traagheid troef.
 
Terug
Bovenaan