- Berichten
- 951
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds 3 dagen kan ik niet meer inloggen op de Windows app ''ZiggoGo'' 
Heb de app al opnieuw geinstalleerd maar hielp niet.
Dus ik Ziggo via twitter gevraagd, die zeggen dat ''het wachtwoord resetten'' enige manier is
Maar dit wachtwoord is altijd goed geweest in deze app en ook voor mijn ziggo.
Wie ervaart nog meer dit probleem?
Beetje vreemd als je het mij vraagt, want op mijn iPhone werkt ZiggoGo wél

Heb de app al opnieuw geinstalleerd maar hielp niet.
Dus ik Ziggo via twitter gevraagd, die zeggen dat ''het wachtwoord resetten'' enige manier is

Maar dit wachtwoord is altijd goed geweest in deze app en ook voor mijn ziggo.
Wie ervaart nog meer dit probleem?
Beetje vreemd als je het mij vraagt, want op mijn iPhone werkt ZiggoGo wél