• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ZiggoGO app kan niet inloggen

Berichten
951
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds 3 dagen kan ik niet meer inloggen op de Windows app ''ZiggoGo'' :-\
Heb de app al opnieuw geinstalleerd maar hielp niet.
Dus ik Ziggo via twitter gevraagd, die zeggen dat ''het wachtwoord resetten'' enige manier is :o
Maar dit wachtwoord is altijd goed geweest in deze app en ook voor mijn ziggo.

Wie ervaart nog meer dit probleem?
Beetje vreemd als je het mij vraagt, want op mijn iPhone werkt ZiggoGo wél
 
UPDATE: Na het opnieuw inloggen van de ZiggoGO op iPhone zegt deze OOK hetzelfde dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet kloppen!
 
Kun je nog wel inloggen op mijnziggo met hetzelfde wachtwoord?
 
Ik had dit probleem ook tot enkele uren geleden. Moest keer op keer wachten tot sintjuttemis en week daarom maar uit naar de "ouderwetse weg" via Internet Explorer. Dat functioneerde gewoon naar tevredenheid.
Zonet constateerde ik dat het weer werkte. Ik moet er wel bij zeggen dat het programma altijd wel erg lang werk heeft met opstarten en ook nu weer. Is dat een algemene ervaring?
 
J. de Boer zei:
Ik moet er wel bij zeggen dat het programma altijd wel erg lang werk heeft met opstarten en ook nu weer. Is dat een algemene ervaring?

Yep...
 
UPDATE: vanmiddag hd gebeld en die adviseerde mij het wachtwoord te resetten.
Ik kon in mijn ziggo ook niet inloggen.

Alles werkt weer, maar wel vreemd!
 
Terug
Bovenaan