M
mastermarcel
Ik heb een vraag over Ziggo zakelijk.
Ik wil al mijn eigen netwerk apparatuur blijven gebruiken en niet de crappy modem/router firmware van Ziggo. Krijg je nu als je Ziggo zakelijk afsluit een modem/router die je in bridge modus kunt (laten) zetten?
Ik wil al mijn eigen netwerk apparatuur blijven gebruiken en niet de crappy modem/router firmware van Ziggo. Krijg je nu als je Ziggo zakelijk afsluit een modem/router die je in bridge modus kunt (laten) zetten?