• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil illegale downloaders geen waarschuwing sturen.

Berichten
1.708
Internet
  1. KPN
  2. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ziggo laat weten niet mee te willen werken aan het plan van Stichting BREIN om illegale downloaders een waarschuwing te sturen. Ziggo-woordvoerder Erik van Doeselaar: .....

bron: https://www.entertainmentbusiness.nl/nieuws/2017-W03/ziggo-wil-illegale-downloaders-geen-waarschuwing-sturen
 
Prima, maar liever dat Ziggo een bericht stuurt, dan een envelope van een " geldfwolf-advocaten collectief" . Zal jij zeggen, ja maar hoe komen zij via Ziggo aan jouw adres....nou denk dat Ziggo ook (schrikt en) schikt als zo een kantoor gaat "jagen" . In Duitsland is dit al het geval.
Het loopt allemaal wel los, maar reken je niet rijk.
 
Ziggo zal zonder tussenkomst rechter echt niet zomaar gegevens gaan afstaan, dit is wel duidelijk geworden bij verschillende rechtzaken erover.
 
Zitten hier dan noemenswaardig veel illegale downloaders dat het de moeite waard is om ze gerust te stellen? :)
 
Ik download nu echt een heel stuk minder, het aanbod op Netflix wordt langzaamaan groter aan Spotify is een mooi alternatief voor muziek . illegaal software downloaden daar is de lol ook wel vanaf, je hebt zoveel virussen dan . ik heb toevallig de mazzel gehad Windows 10 op twee pc's legaal te kunnen installeren omdat ik gebruikmaakte van de Windows insider licentie . ik ben afhankelijk van spraakherkenningssoftware, en daarmee is ook de mogelijkheid om iets illegaal te doen een stuk ingeperkt. Zowel Dragon als office zijn haast niet meer te downloaden zonder virussen en andere flauwekul. Ik heb mij zo langzamerhand erbij neergelegd, dan maar ieder jaar iets aan software betalen , veel handiger dan al dat illegale gedoe. films en series worden ook steeds vaker onderschept op de nieuwsgroepen , dus daar kun je ook steeds minder binnenhalen . Netflix af en toe aangevuld met een maandje NLziet of een maandje Videoland werkt bij mij ook zeer goed om het aantal downloads te beperken. Bovendien kun je met family abonnementen het een en ander besparen .
 
Ik download nu echt een heel stuk minder, het aanbod op Netflix wordt langzaamaan groter aan Spotify is een mooi alternatief voor muziek.

Het aanbod op Netflix laat vaak op zich wachten (behalve eigen producties)... seizoen 3 van How to Get Away with Murder (van vorig jaar) bijvoorbeeld, is nog steeds niet beschikbaar.

Illegaal software downloaden daar is de lol ook wel vanaf, je hebt zoveel virussen dan.

Oh... dat is een aanname. Als je een virus binnenkrijgt, heb je zelf je onderzoek niet goed gedaan. Ik werk bijna 20 jaar met usenet en nog nooit een virus via dat medium binnengekregen.

Ik heb toevallig de mazzel gehad Windows 10 op twee pc's legaal te kunnen installeren omdat ik gebruikmaakte van de Windows insider licentie.

Zoals zovelen! Of gewoon je Windows 7, 8 òf 8.1 licentie omzetten in een Windows 10 licentie.
Daarnaast nog diverse Insider-accounts... hele familie op Windows 10 :)

Ik ben afhankelijk van spraakherkenningssoftware, en daarmee is ook de mogelijkheid om iets illegaal te doen een stuk ingeperkt. Office is haast niet meer te downloaden zonder virussen en andere flauwekul. Ik heb mij zo langzamerhand erbij neergelegd, dan maar ieder jaar iets aan software betalen , veel handiger dan al dat illegale gedoe.

Office is gewoon keurig werkend te downloaden hoor. KMS Pico doet wonderen. Ik betaal echter ook keurig voor Office 365 (5 licenties). Wederom diverse huishoudens (familie) Office 365 en allemaal een eigen OneDrive van 1TB.

Films en series worden ook steeds vaker onderschept op de nieuwsgroepen , dus daar kun je ook steeds minder binnenhalen.

Eigenlijk geen last van... gewoon een besloten forum en weten waar je zelf je meuk vandaan kan halen. Old School dus... maar uh, het lijkt wel bijna een propagandapraatje @Simon1980.
 
Ik ben gestopt met Old School downloaden sinds ik overgegaan op Apple computers. En ik moet zeggen dat me dat prima bevalt, wel zo rustig en ik mis de meuk niet.
 
Ik heb nooit gedownload en aangezien ik niet direct het nieuwste hoef te zien kom ik prima uit met Netflix, My Prime en zelf opnemen met horizon.
 
Zo heeft iedereen zijn mening toch? Ik hoef niet direct het nieuwste, maar wil wel mijn series volgen zonder lang te hoeven wachten en van de bioscoop hou ik totaal niet van... ga ik mijzelf alleen maar irriteren. En ja, ik praat helemaal niets goed. Gelegenheid... daarnaast haal ik ook vaak (betaalde) afleveringen uit de Amerikaanse iTunes-store... maar dat is ook weer illegaal omdat ik niet in Amerika woon ???
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan