Ik hoop dat een webcare medewerker mij kan helpen met het volgende:
De hele stad Groningen doet mee aan de test voor de Ziggo Hotspots. Echter heb ik sinds een week of 3 een wifi modem en heb daardoor blijkbaar geen brief gekregen met mijn login gegevens voor de test.
Ik heb de klantenservice al gebeld, maar die hebben blijkbaar zo weinig info in de pc staan dat ze je afwimpelen.
Er werd verteld dat je wifi modem eerst geschikt gemaakt moest worden dmv een firmware update. Nou is het leuke dat ik kan zien dat mijn wifi modem die update al gehad heeft, aangezien hij een wifi hotspot signaal uitzend. Alles is dus al geschikt, maar een brief sturen met login gegevens schijnt niet in hun pc voor te komen.
Ik zou graag aan die test mee willen doen, maar ik ben bang dat als ik het via de klantenservice moet gaan doen dat ik er nooit op kom.
Vandaar ook mijn vraag of een webcare medewerker hier iets mee kan?
De hele stad Groningen doet mee aan de test voor de Ziggo Hotspots. Echter heb ik sinds een week of 3 een wifi modem en heb daardoor blijkbaar geen brief gekregen met mijn login gegevens voor de test.
Ik heb de klantenservice al gebeld, maar die hebben blijkbaar zo weinig info in de pc staan dat ze je afwimpelen.
Er werd verteld dat je wifi modem eerst geschikt gemaakt moest worden dmv een firmware update. Nou is het leuke dat ik kan zien dat mijn wifi modem die update al gehad heeft, aangezien hij een wifi hotspot signaal uitzend. Alles is dus al geschikt, maar een brief sturen met login gegevens schijnt niet in hun pc voor te komen.
Ik zou graag aan die test mee willen doen, maar ik ben bang dat als ik het via de klantenservice moet gaan doen dat ik er nooit op kom.
Vandaar ook mijn vraag of een webcare medewerker hier iets mee kan?