M
modswat
De handelwijze van Ziggo is in strijd met de Telecommunicatiewet die providers verplichting contractswijzigingen tenminste vier weken van te voren kenbaar te maken. Ook moeten zij de klant uitdrukkelijk wijzen op de mogelijkheid van opzeggen door die verandering.
Met dank aan WebWereld.
Maar wat doen ze eraan is mijn vraag?
Een slap excuus briefje sturen mischien?
Met dank aan WebWereld.
Maar wat doen ze eraan is mijn vraag?
Een slap excuus briefje sturen mischien?
Laatst bewerkt door een moderator:

en aangezien ik altijd corect betaald heb gaat het hier niet om een achterstand gaat maar gewoon om een soort van "diefstal".....