• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo website offline?

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

ialberda!

Ik wou m'n abbonement veranderen echter kan de website niet meer bereiken tevens is de klantenservice niet telefoonisch bereikbaar voordat m'n telefoon leeg is ;).
 
tja krijg hier ook een vage fout

"
Third-party server not responding.

The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.



Explanation

This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.



Solutions

Retry your request later, or contact the system administrator for assistance.



[none BUTTON]"
 
de site was eerst nog wel op maar deed al raar en daarna kreeg ik deze melding. Dus blijft vreemd, vooral voor een eerste dag?
 
laat me raden - stormloop aan afzeggingen incl gepruts vanuit India, goed gedaan LGI: collateral damage zeker?! Gooi de naam Ziggo ook maar (verder) te grabbel
 
India lijkt het lek te hebben gevonden, we kunnen opzeggen via de website.
Echter het is MEGA traag/druk: DDOS?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zullen wel overbelast zijn, zowel Ziggo als de UPC site zijn niet te laden.
 
Ze zullen wel overbelast zijn, zowel Ziggo als de UPC site zijn niet te laden.

De UPC website linkt sinds vanmorgen door naar de Ziggo website, dus alles komt daar uit. Er is nu nog maar 1 website, die dus down is.
 
nu ja dan nog geen hbo, ik hoop dat het niet al te lang duurt, aangezien de klantenservice ook bijna niet bereikbaar is per telefoon, kost me dan wel geen geld maar op een gegeven moment is m'n telefoon gewoon leeg.

Ok site lijkt weer op te zijn echter je kunt niet inloggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan