• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo Webmail verbeterd

Status
Niet open voor verdere reacties.

PE4000

Forum Gebruiker
Berichten
318
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vanmorgen viel me dit op tijdens het inloggen van de webmail.

Ziggo Mail verbeterd!
Wat hebben we gedaan?
- Gebruiksgemak verbeterd. Nu kunt u bijvoorbeeld het E-mail scherm naar eigen inzicht indelen
- Er zijn een aantal technische verbeteringen doorgevoerd waardoor Ziggo Mail nog flexibeler en
makkelijker werkt
- Opslagcapaciteit verhoogd van 10 GB naar 15 GB
We wensen u veel plezier met onze nieuwe en verbeterde versie van Ziggo Mail!
 
Alleen jammer dat ik continu foutmeldingen krijg, zoals "Server niet beschikbaar", of "De applicatie werkt waarschijnlijk niet als u verwacht voordat dit probleem is opgelost." of "Connection error. The service is not available right now. Retry"

Hopelijk duurt dit niet al te lang, ik wil nog een paar mails versturen vanavond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen jammer dat ik continu foutmeldingen krijg, zoals "Server niet beschikbaar", of "De applicatie werkt waarschijnlijk niet als u verwacht voordat dit probleem is opgelost." of "Connection error. The service is not available right now. Retry"

Hopelijk duurt dit niet al te lang, ik wil nog een paar mails versturen vanavond.

hier precies hetzelfde vreselijk irritant.
 
Sinds de update van 18 maart kan ik binnengekomen mail niet meer verplaatsen naar mijn sub maps. Bovendien is mijn agenda ineens leeg! Melding via contact formulier naar Ziggo gemaakt en antwoord stelde mij niet tevreden.Ziggo hoopt op 30 maart dat er weer naar sub mappen kan worden verplaats (vind ik zoethoudertje) en de agenda heeft volgens Ziggo te maken met het volgens hun niet de laatste update ingesteld op de browser ( = onzin beide browsers altijd laatste update) Anders maar andere browser erbij nemen. Dit vind ik een onbehoorlijk antwoord en geen oplossing.
 
Ik zie hier geen probleem. Zowel vanuit webmail als vanuit mijn mail-cliënt kan ik mails in submappen verplaatsen.
 
submappen

Ook wij kunnen geen ontvangen mail verplaatsen naar zelfgemaakte submappen in de mailclient
 
Reactie op verplaatsen mail naar map

Ben wezen onderzoeken hoe je dan weer mail naar sub mappen kan verplaatsen.
Klik rechts op post in daar kan je een sub map openen/maken en open daarna oude sub map met de zelfde naam selecteer gehele inhoud en verplaats deze naar de nieuwe sub map bij post in. En verwijder ddarna de oude sub map. Dan voor de volgende sub map hetzelfde, succes, alleen jammer dat Ziggo dit zelf niet melde en uit legde!
 
Bert, dank voor het melden. Dat verklaart waarom het bij mij wel werkte: Ik had voor het testen juist zelf een paar submappen aangemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan