• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo vs. UPC

Berichten
244
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Het valt mij de laatste tijd op dat Ziggo veel vernieuwender is op gebied van Internet en TV in vergelijking met UPC.

Kleine dingen zoals HBO, tv kijken op een ipad, Streaming muziekdienst (zoals Spotify), internetten via modems van anderen.... en nu vergeet ik volgens mij nog een paar belangrijke en leuke toepassingen.

Het enige wat ik van UPC hoor zijn valse beloften of op zich laten wachtende nieuwe horizon box waar je straks weer de hoofdprijs voor mag betalen....


Ik zit nu ruim 12 jaar bij UPC maar als Mensen hadden kunnen kieze tussen Ziggo en UPC was UPC waarschijnlijk al de helft van hun klanten kwijt geraakt.
 
tja en bij UPC heb je 2 eredivisie live HD kanalen, ach ja zo heeft iedere provider zijn voor en na delen.

dus misschien moet je dan maar een bordje in de tuin zetten en iedere paar jaar verhuizen van een upc naar ziggo gebied en dan weer eens naar een glasvezel gebied..
 
We mogen van een bedrijf als UPC toch wel meer verwachten dan steeds achter de feiten aan wandelen?

Dat UPC een keer als eerste met iets komt, innovatief zijn!
 
AlexAnderS zei:
...Het enige wat ik van UPC hoor zijn valse beloften of op zich laten wachtende nieuwe horizon box waar je straks weer de hoofdprijs voor mag betalen....

Bij Ziggo betaal je daarentegen weer vaak de hoofdprijs als na een jaar je mediabox kapot gaat.
 
En wat dacht je van het aankomende Horizon platform. Dat kun je vernieuwend noemen.
 
verhoeven77 zei:
En wat dacht je van het aankomende Horizon platform. Dat kun je vernieuwend noemen.

Toen ik nog op de basisschool zat werd mij een bekend spreekwoord aangeleerd:

"veel beloven en weinig geven, doet de gek in vreugde leven"
 
suririder zei:
Toen ik nog op de basisschool zat werd mij een bekend spreekwoord aangeleerd:

"veel beloven en weinig geven, doet de gek in vreugde leven"

Optimisten zijn jong, want ze geloven in de toekomst.
Pessimisten zijn oud, want vroeger was alles beter.
 
Toen UPC als eerste met de internet snelheidsverhogingen kwam en als eerste provider VoD diensten op grote schaal uitrolde was UPC de innovator en vroeg men af waar Ziggo bijvoorbeeld bleef. Dus het is maar net welke draai je eraan geeft. Ik vind het veel interessanter om te zien hoe de kabelbedrijven de concurrentie met Glasvezel tegemoet gaan.
 
Terug
Bovenaan