Volgens https://www.totaaltv.nl/nieuws/7579...bandbreedtebesparende_techniek_vaker_toe.html
is Ziggo begonnen met het invoeren van QAM256. Weet iemand welke transportstreams om zijn? Ik had zelf de laatste paar dagen last van haperingen bij Ned1HD en RTV Utrecht (vandaag niet meer). Heeft dat ermee te maken?
is Ziggo begonnen met het invoeren van QAM256. Weet iemand welke transportstreams om zijn? Ik had zelf de laatste paar dagen last van haperingen bij Ned1HD en RTV Utrecht (vandaag niet meer). Heeft dat ermee te maken?

