J
Janussie
Hallo,
Ziggo als mijn server staan in Spotnet.
De laatste maanden gaat dit echt niet goed: NZB niet te open
en reageren op een spot ook niet mogelijk (foutmelding 403)
Vraag me af of meerdere mensen dit hebben ?
Ik gebruik Altbinz om NZB te openen, maar zover kom ik dus niet meer !!
Bedankt alvast voor hulp !
Ziggo als mijn server staan in Spotnet.
De laatste maanden gaat dit echt niet goed: NZB niet te open
en reageren op een spot ook niet mogelijk (foutmelding 403)
Vraag me af of meerdere mensen dit hebben ?
Ik gebruik Altbinz om NZB te openen, maar zover kom ik dus niet meer !!
Bedankt alvast voor hulp !