• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ZIGGO VIA Spotnet ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Janussie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Janussie

Hallo,

Ziggo als mijn server staan in Spotnet.

De laatste maanden gaat dit echt niet goed: NZB niet te open
en reageren op een spot ook niet mogelijk (foutmelding 403)

Vraag me af of meerdere mensen dit hebben ?

Ik gebruik Altbinz om NZB te openen, maar zover kom ik dus niet meer !!

Bedankt alvast voor hulp !
 
Er zijn problemen bekend met de nieuwsgroepen, de bestanden komen incompleet binnen. Helaas is het niet bekend wanneer dit is opgelost.
 
als Jelle voor ziggo werkt kan hij wel een rondje bedrijf doen om dat voor eens en altijd uit te zoeken.
 
laan we hopen dat ziggo dit snel op lost
wand zo iets downloaden bij spotnet schiet niet op
aldoor incompleet of zonder registerbestand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan