Ziggo verloor 120.000 vaste klanten, Vodafone kreeg er 44.000 abonnees bij

Provider Forum

Officieel account
Berichten
211
1771449066143.webp
VodafoneZiggo heeft in 2025 opnieuw vaste klanten verloren. Het gaat om een daling van 120.000 klanten. Wel kreeg provider Vodafone er 44.000 mobiele abonnees bij.

Lees verder ...
 
VodafoneZiggo heeft in 2025 opnieuw vaste klanten verloren. Het gaat om een daling van 120.000 klanten. Wel kreeg provider Vodafone er 44.000 mobiele abonnees bij.

Lees verder ...

VodafoneZiggo mag dan wel veel klanten hebben, maar een verlies van 120.000 klanten zal erg zeer ( moeten ) doen. Ik schrijf 'moeten' want zolang VodafoneZiggo haar huidige koers aanhoudt, zolang heeft het management blijkbaar nog niets geleerd van afgelopen jaar en het enorme verlies van zoveel klanten.

Maar dat zal Liberty Global ( sinds kort de grootst aandeelhouder met bijna 100% van de aandelen ) weinig interesseren. Want die heeft ondertussen de geldkist geheel leeg gehaald ( VodafoneZiggo heeft een schuld van bijna 13 miljard ) en geeft zichzelf jaarlijks nog vele honderden miljoenen dividend, waardoor er al jaren voor de dagelijkse bedrijfsvoering en ontwikkelingen niet erg veel geld overblijft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan