Ziggo verliest ondanks uitzendrechten Champions League opnieuw veel klanten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1.385
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ziggo blijft klanten verliezen. Het bedrijf haalde in augustus juist nog de exclusieve uitzendrechten voor de Champions League binnen om bestaande klanten te behouden en nieuwe aan te trekken. Toch verloor Ziggo afgelopen kwartaal bijna 34.000 klanten.

Al jaren ziet Ziggo ieder kwartaal meer klanten vertrekken dan dat er terugkomen. In de afgelopen drie maanden kromp het klantenbestand met 33.600 klanten. In een jaar tijd is Ziggo daarmee 147.600 klanten verloren.

Lees verder (Bron: nu.nl): https://www.nu.nl/tech/6333555/zigg...en-champions-league-opnieuw-veel-klanten.html
 
Want? Waarom moet ik iets vertellen?

Nou vooruit, omdat je vuurtje even gevoed moet worden. Je gebruikt helemaal geen diensten van Ziggo, maar je bent niet te lui om waar je maar kan jezelf negatief uit te laten over Ziggo. Nu is dat negatieve niet zo erg... je hebt overal zeikerds, maar overal is het ongefundeerd. Wordt je ergens op gewezen (met feiten) verschuif je manipulatief de aandacht op iets anders, maar je eerdere reacties liggen nog steeds ongefundeerd open. Of je bent gewoon boos op de grote wereld of je bent een sneu mannetje dat ergens zijn ei kwijt moet en dat is helaas niet thuis.

Jaja, nu kom je weer met de opmerking waar je dat dan allemaal gedaan hebt... ik schat dat je iets meer hersencellen dan een amoebe hebt, dus dat weet je zelf wel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan