Ziggo verliest duizenden klanten per week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met bovenstaande reacties eens.
Coax met de juiste kabels,connectoren nul problemen. Heeft mij 20 Euro gekost voor een goede kabel ,nog nooit problemen gehad.
Ook mijn ouders hebben geïnvesteerd in een goede kabel...nooit geen issues altijd probleemloos kijken.

Mocht je in een versterkertjes moeten investeren ook geen probleem. Had ik in mijn geval niet nodig. Meerdere tv,s aansluiten is zo gedaan.
Kosten vallen reuze mee.
 
Laatst bewerkt:
toch is er wel storingen niet opgelost. je moet goed opletten: enkele kanalen hadden blokjes terwijl andere kanalen goed zijn. daar heb ik probleem gevonden. bij mij is er drie versterkers met internet-retour.
 
een coaxnetwerk was ontworpen voor tv-signalen en niet voor internet. in laatste jaren is coax-netwerk overbelast door internetverkeer.
 
Dan heb je niet de juiste hardware in huis.
Bovendien als het probleem bij Ziggo zou liggen kan je een monteur laten komen.
Ligt het niet aan de binnenhuis installatie wordt de monteur vergoed.
Het ligt echt aan jouw kant. Je zal je toch meer moeten verdiepen welke versterker,kabels je gaat kopen en dat je ook alles goed aansluit.

Anders sluit onder met een korte kabel aan dan zul je zien dat je geen problemen meer hebt.
Ook dan de juiste kabel..erbij uiteraard.
Laat eens weten hoeveel televisies je aan het aansluiten bent dan?
Bij een 2de zou je ook eventueel een next mini kunnen pakken.
 
ik heb wel juiste hardware. Alle onderdelen zijn ook ziggo gecertificeerd.
 
Als jij nog storingen hebt ligt het echt bij jou dan heb je het niet goed afgesteld of niet goed aangesloten bij je versterker.
Eventueel kan je een monteur laten komen.
Gaat zich erom dat je je goed laat voorlichten eventueel op fora,s vragen wat je kan doen of een monteur laten komen.
Als het bij jou ligt kost het je geld.
 
Nee. we hebben alles goed getest. toch is coax niet betrouwbaar. coax had teveel weerstand bij langere afstand. mijn huis is groot monteur heeft ook al gezien het was alles goed verbonden maar toch is er storingen. vandaar heb ik besloten: ziggo apps op tv gebruikt en ethernetkabel gebruikt. dus het werkt nu als perfect. Geen coax meer maar we hebben ethernetkabels van 1 gbps en ziggo apps op smart tv.
 
Is te makkelijk om dan te zeggen dat de coax niet betrouwbaar is.
Misschien dat er in jouw situatie een uitzondering is dat kan zeker als een monteur dat vastgesteld heeft.
Wij kunnen dat van hier niet bepalen maar dat de coax over het algemeen niet betrouwbaar is dat gaat te ver ...snap je?
Wel fijn dat het nu goed bij je werkt.
 
Nee. we hebben alles goed getest. toch is coax niet betrouwbaar. coax had teveel weerstand bij langere afstand. mijn huis is groot
heb vaak meegemaakt dat bij grote/gerenoveerde/oudere huizen splitters achter wandjes en stucwerk zitten die verouderd zijn... ook bij nieuwe huizen waar de bouwer onjuiste splitters onbereikbaar had weggewerkt. Dat is lastig op te lossen. Ook moeten alle WCD's goed zijn.
 
toch is er wel storingen niet opgelost. je moet goed opletten: enkele kanalen hadden blokjes terwijl andere kanalen goed zijn. daar heb ik probleem gevonden. bij mij is er drie versterkers met internet-retour.
ik heb wel eens blokjes gehad juist door versterker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan