Ziggo verliest duizenden klanten per week

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gertjan2

Forum Gebruiker
Berichten
667
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Wat ik in mijn omgeving, in de buurt, op de community en op veel plaatsen op internet hoor en lees is er veel ontevredenheid over Ziggo. Overal lees en hoor ik de laatste weken van mensen dat ze overstappen van Ziggo naar andere providers. Zelf stap ik vanwege de vele problemen bij Ziggo en arrogantie van Ziggo binnenkort ook over.

Ziggo verliest wekelijks duizenden klanten en dat hebben ze helemaal aan zichzelf te wijten.

Mijn ervaring wordt in onderstaand bericht bevestigd. Ik zie ook weinig pluspunten meer van Ziggo ten opzichte van andere providers sinds het verlies van Premier League, F1 en HBO.


 
Zelf stap ik vanwege de vele problemen bij Ziggo en arrogantie van Ziggo binnenkort ook over.
Ik zie ook weinig pluspunten meer van Ziggo ten opzichte van andere providers sinds het verlies van Premier League, F1 en HBO.
Problemen zijn om opgelost te worden, in vele gevallen ligt het toch wel aan de huisinstallatie in huis

Welke provider heeft deze dan wel in het pakket zitten?

Succes met je overstap, waarschijnlijk zien we je wel weer terug.

73's
En nee ik werk niet bij Ziggo maar ik ben al jaren sinds Chello een tevreden klant met een in goede staat het thuisnetwerk
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nooit problemen gehad met Ziggo (de echte) maar hun aanbod (lees voormalig UPC) strookt op het moment totaal niet met mijn wensen.
 
Wat ik in mijn omgeving, in de buurt, op de community en op veel plaatsen op internet hoor en lees is er veel ontevredenheid over Ziggo. Overal lees en hoor ik de laatste weken van mensen dat ze overstappen van Ziggo naar andere providers. Zelf stap ik vanwege de vele problemen bij Ziggo en arrogantie van Ziggo binnenkort ook over.

Ziggo verliest wekelijks duizenden klanten en dat hebben ze helemaal aan zichzelf te wijten.

Mijn ervaring wordt in onderstaand bericht bevestigd. Ik zie ook weinig pluspunten meer van Ziggo ten opzichte van andere providers sinds het verlies van Premier League, F1 en HBO.
Wat je hoort en leest zijn de mensen die klagen. Mensen die tevreden zijn hebben over het algemeen geen reden om dit te ventileren op het internet. Ook andere providers hebben hun problemen net als Ziggo. Persoonlijk heb ik niets te klagen. Zeer stabiel internet en TV en als er iets is wordt het door de klantenservice goed opgepakt. Afgelopen jaar heb ik overigens ook een mooie aanbieding gehad als trouwe klant waardoor ik nu minder betaal voor meer.
En nee ik werk niet bij Ziggo maar ik ben slechts een tevreden klant.
 
Problemen zijn om opgelost te worden, in vele gevallen ligt het toch wel aan de huisinstallatie in huis
dit lijkt toch meer over het aanbod te gaan dan over storingen.
 
Toch kreeg ik een mailtje waar o.a het volgende in stond:
Wat het u oplevert?
Na de werkzaamheden werkt uw verbinding net zoals daarvoor. Deze vernieuwing is noodzakelijk om de komende jaren de toenemende drukte op het netwerk aan te kunnen. Zodat u ongestoord van onze diensten kan blijven genieten.
 
Ik ben zeer tevreden met Ziggo (de echte).
Al mijn Humax HD-recorders werken nog prima met de SmartCards. Lekker de reclames doorspoelen ....

Nu net een eigen modem geplaatst. De FRITZ!Box 6690 Cable. Er waren wat opstartproblemen (geen internet) maar dat bleek aan foutieve instellingen bij Ziggo te liggen welke snel opgelost werden. Prima club, Ziggo.

Daarna wilde ik ook de telefoon werkend hebben. Dat duurde wat langer maar ook opgelost.

Al met al is Ziggo voor mij (voor Internet, TV en telefoon) een prima provider. Mij raken ze voorlopig niet kwijt!!
 
Dat klopt ik ga binnenkort ook overstappen naar Glasvezel, want ze zijn nu bij mij in de straat bezig met het leggen van de kabels. Ben sinds 1998 abonnee van Upc-Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan