• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt internet snelheid ZZP naar 300 MBit

Berichten
367
Vanaf 1 april verhoogt Ziggo ook het ZZP Abbo van 200 naar 300 Mbit
https://www.totaaltv.nl/nieuws/22372/ziggo-verhoogt-zzp-internetsnelheid.html

Het is alleen jammer dat de Upload nog steeds achterblijft. Met de vele Clouddiensten tegenwoordig is dit toch bijna een must. Met de invoering van het download verbod is de download snelheid volgens mij niet meer relevant.
 
Leuk dat de meeste abbonementen omhoog gaan. 130/30 > 180/30 en 200/40 > 300/40
Ik zelf zit nog steeds met een 150/15 verbinding maar daar hoor je niks van.
 
Deepsjuh zei:
Leuk dat de meeste abbonementen omhoog gaan. 130/30 > 180/30 en 200/40 > 300/40
Ik zelf zit nog steeds met een 150/15 verbinding maar daar hoor je niks van.

Weet niet waar je het vandaan haalt dat 200/20 naar 200/40mbit/s gaat, vooralsnog blijft die gewoon 200/20.

Edit// ben scheel gaat over zzp.
 
Terug
Bovenaan