Belachelijk lage snelheid
Grensstreek, Hier in Avenhorn is het ook beroerd. Ik heb Alles in 1 extra dus zou 20Mb dl moeten hebben maar meestal is het zo rond de 4Mb. Monteur is hier al geweest maar kan het alleen signaleren maar het niet verhelpen. Dat er hard aan gewerkt wordt hoor ik ook al een paar weken. Mooie verhalen over Docsis3 met 50Mb download maar ondertussen is het prut. Ik zit er hard aan te denken om die prutsers voor oplichting aan te klagen. Het zou komen door het onderhoud, maar ja, daar zijn ze constant mee bezig. Van de helpdesk wordt je ook niet vrolijk, die kletsen ook maar wat uit hun nek en weten niet eens dat hun bedrijf naar docsis3 toe gaat.
Michiel