• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ziggo verbinding beroerd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter grensstreek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

grensstreek



Internet hoort 20mbit en 3mbit up te zijn ik haal dit nog maar modem er al uit gehad geresert alles en niks helpt en bellen is steeds de technische dienst is er mee bezig dit duurt al een week en nog even en heb helemaal geen internet meer wie heeft ook dit probleem of weer wat te doen
 
Hoe is de situatie bij jou thuis? (wel/geen router, welk type etc)
In welke omstandighede is dit getest?
Zijn er momenten op de dag dat je wel de juiste snelheid behaalt?

Etc
 
regel recht naar modem loopt de kabel en geen router aanwezig ik doe de metingen zonder dat er een down of up is. en vanmorgen om 8 uur deed er een snelheid van 18mbit en 2,5 mbit up
 
Belachelijk lage snelheid

Grensstreek, Hier in Avenhorn is het ook beroerd. Ik heb Alles in 1 extra dus zou 20Mb dl moeten hebben maar meestal is het zo rond de 4Mb. Monteur is hier al geweest maar kan het alleen signaleren maar het niet verhelpen. Dat er hard aan gewerkt wordt hoor ik ook al een paar weken. Mooie verhalen over Docsis3 met 50Mb download maar ondertussen is het prut. Ik zit er hard aan te denken om die prutsers voor oplichting aan te klagen. Het zou komen door het onderhoud, maar ja, daar zijn ze constant mee bezig. Van de helpdesk wordt je ook niet vrolijk, die kletsen ook maar wat uit hun nek en weten niet eens dat hun bedrijf naar docsis3 toe gaat.

Michiel
 
Goede avond michielvv


monteur geweest op 21 januari 22 januari 23 januari en 26 januari en toen ging het goed en sinds vorige week is het weer aan het dalen gisteren was het helemaal bond 2 mbit verder kwam ik niet maar vanmorgen ging het weer goed tot 16:00 uur daalde die weer naar 7 mbit is net of Ziggo lijnen af knijpt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan