D
Double J
Ziggo van 34 naar 30 analoog.!
Ik las op de site van de kabelraad dat Ziggo met ingang van Januari 2009 het aantal analoge kanalen terug brengt naar 30.
Geld dit voor het hele Ziggo gebied en kan elke regio zelf bepalen welke kanalen dat zijn.?
of lees ik het verkeerd
zie ook:
https://www.kabelraden.nl/nieuws/pr...-adviseert-ziggo-over-te-verwijderen-zenders/
Ik heb nog geen info hierover met de post ontvangen van Ziggo.
Ik las op de site van de kabelraad dat Ziggo met ingang van Januari 2009 het aantal analoge kanalen terug brengt naar 30.
Geld dit voor het hele Ziggo gebied en kan elke regio zelf bepalen welke kanalen dat zijn.?
of lees ik het verkeerd
zie ook:
https://www.kabelraden.nl/nieuws/pr...-adviseert-ziggo-over-te-verwijderen-zenders/
Ik heb nog geen info hierover met de post ontvangen van Ziggo.