• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo usenet server storing?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter AllesIneens
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

AllesIneens

Ik krijg de laatste dagen geen headers meer binnen van de Ziggo nieuwsserver. Ook niet op groepen die normaal gesproken continue geflood worden met nieuwe headers / content. Nu helemaal niets, 0 headers.

De Ziggo usenet server werkt wel, dwz ik kan van de groep 'ziggo.static' nog steeds de testbestanden downloaden.

Wat is er aan de hand???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds vanmiddag error 43 op de newsserver van Ziggo (via Spotnet) :roll:
 
Het werkt bij mij (news.ziggo.nl) inmiddels ook weer.
Topic mag op slot.
 
ik heb de laatste dagen ook alleen maar lage snelheden of totaal geen verbinding met de newsserver.....
 
Maakt momenteel niets uit welke newsserver van Ziggo je ook gebruik, is echt hopeloos. En ook al wil je verbinding maken dan is: "Too many concurrent connections, you are allowed 4" een standaard fout melding, ook al gebruik je maar 1 verbinding :oops:
 
Vanmorgen 06:45 lukte het al niet om iets binnen te halen.
Slecht weer en velen zijn vrij door vakantie.:evil:
 
hierzo is het ook niets met de verbinding van de newsservers :mrgreen:
Ik denk dat ze op zomervakantie zijn :sleep:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan