Bedankt voor uw bericht van 23 januari 2015. U geeft aan dat de favorieten op uw Cisco HD Recorder niet bewaard worden.(na de up-date van Ziggo)
Ik heb het op een Cisco apparaat bij ons geprobeerd en hier blijft de favorieten gewoon bewaard.Mogelijk is bij u het apparaat vastgelopen, een geheugen foutje zeg maar wat simpel te verhelpen is door het apparaat even helemaal uit te zetten. Achterop de Cisco ITV HD Recorder 8485 (zwart) zit een schakelaar om de stroom helemaal uit te zetten. Wanneer u deze uit gezet heeft, wacht dan even 10 a 20 seconden en dan kunt u de schakelaar weer aan zetten.
Het kan enige tijd duren 2 a 5 minuten voordat hij weer helemaal opgestart is. Controleer nu of de favorieten als u deze opnieuw ingesteld heeft, wel bewaard blijven. (Dus niet)
Lukt het nu nog niet, dan is helaas het geheugen van de Cisco recorder welke u heeft niet goed meer en is dit niet meer op te lossen helaas. (en daar kan ik het dan mee doen)
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via https://ziggo.nl/klantenservice. (nee, dat heeft toch geen zin...)
vriendelijke groet
Goh, wel toevallig dat mijn Cisco na de update van Ziggo nu stuk is en dat dit toevallig alléén ligt aan mijn HD-recorder en niet veroorzaakt is door de update van Cisco. Hoe verschuif je het best de problemen naar de gebruiker en neem je als organisatie geen verantwoording. Zo dus….
Erg jammer dat er nauwelijks concurrentie is en dus geen keus voor de consument.
Ik zal dit verhaal in ieder geval ook bij Radar zetten, hopelijk zijn er meer klachten die op deze wijzer worden afgedaan, dan kan Radar er voor de zoveelste keer aandacht aan geven.
Ik heb het op een Cisco apparaat bij ons geprobeerd en hier blijft de favorieten gewoon bewaard.Mogelijk is bij u het apparaat vastgelopen, een geheugen foutje zeg maar wat simpel te verhelpen is door het apparaat even helemaal uit te zetten. Achterop de Cisco ITV HD Recorder 8485 (zwart) zit een schakelaar om de stroom helemaal uit te zetten. Wanneer u deze uit gezet heeft, wacht dan even 10 a 20 seconden en dan kunt u de schakelaar weer aan zetten.
Het kan enige tijd duren 2 a 5 minuten voordat hij weer helemaal opgestart is. Controleer nu of de favorieten als u deze opnieuw ingesteld heeft, wel bewaard blijven. (Dus niet)
Lukt het nu nog niet, dan is helaas het geheugen van de Cisco recorder welke u heeft niet goed meer en is dit niet meer op te lossen helaas. (en daar kan ik het dan mee doen)
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via https://ziggo.nl/klantenservice. (nee, dat heeft toch geen zin...)
vriendelijke groet
Goh, wel toevallig dat mijn Cisco na de update van Ziggo nu stuk is en dat dit toevallig alléén ligt aan mijn HD-recorder en niet veroorzaakt is door de update van Cisco. Hoe verschuif je het best de problemen naar de gebruiker en neem je als organisatie geen verantwoording. Zo dus….
Erg jammer dat er nauwelijks concurrentie is en dus geen keus voor de consument.
Ik zal dit verhaal in ieder geval ook bij Radar zetten, hopelijk zijn er meer klachten die op deze wijzer worden afgedaan, dan kan Radar er voor de zoveelste keer aandacht aan geven.