• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo tv app

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

verwp01

De Ziggo tv app werkt weer eens ziet.
Vanavond geprobeerd maar inloggen werkt niet meer.
Ik las net op Twitter dat er heel veel klanten last van hebben en begreep dat dit al enige tijd niet werkte.
Maar ik gebruikte de app net weer nu sinds langere tijd dus dat weet ik niet.
Iemand die hier wat meer vanaf weet wat er aan de hand is en wanneer oplossing komt?
 
Reactie Ziggo webcare via Twitter.

@ZiggoWebcare: @verwp01 Er is een storing met de TV App, we werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak. Groet ^RJ
 
ziggo tv app storing

Gisteren ziggo gebeld. Storing met de Ziggo tv app duurt nu al meer dan een week. Ik kreeg ald antwoord dat er keihard aan gewerkt werd. Ik moest het vooral in de gaten blijven houden! Ja, medunkt, ik kijk 5 keer per dag of ie het al doet. Een storing die al 9 dagen duurt is volstrekt uniek lijkt me. Wat is hier aan de hand. Wie het weet mag het zeggen.
 
Ik kon gisteren weer inloggen op de Ziggo TV app.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
 
ziggo tv app storing

Hoera, bij mij hier in de stad doet hij het ook weer.:pompom:
 
gelukt

Gisteren de Ziggo app weer opgestart en het inloggen werkte weer.
Dus het probleem is bij mij in Groningen opgelost.
Ik hoop dat iedereen weer gebruik kan gaan maken van het tv kijken via de Ziggo app.
 
Kon ook niet meer inloggen. Na 25 keer proberen de app afgesloten, opnieuw opgestart en verdomd, hij doet het weer. Op een Ipad 2.
 
Hier werkt het wel, maar het beeld blijft regelmatig kort hangen, terwijl het geluid gewoon doorloopt. Dit komt niet altijd voor, maar de laatste dagen heb ik hier meer last van gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan