• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo TV app werkt niet Sony Xperia S (LT18i)

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jstjeerdsma

Ik probeer al dagen in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn Ziggo. Iedere keer krijg ik de melding er is iets fout gegaan tijdens het inloggen TV kijken. Probeer het later nog eens.
Via de Ipod werkt het prima, via LG Android phone ook, maar Sony Xperia S werkt niet. Op zich heel raar want vorige week was er geen probleem.

Alles al geprobeerd: APP verwijderd en opnieuw geinstalleerd, complete telefoon terug naar factory settings en APP opnieuw geinstalleerd. Wachtwoord van mijn Ziggo gewijzigd. Geprobeerd de aanwijzing van de Ziggo FAQ te volgen.

Niets helpt. Iemand nog ideeen?

Trouwens op internet stond de mogelijkheid tot apparaatbeheer, dat kan ik nergens vinden in de APP!
Mijn abbo is Alles in 1 Extra.

Alvast bedankt voor suggesties.
 
Update ondernomen acties

Gebeld met Ziggo Klantenservice: eindresultaat "uw telefoon Sony Xperia S LT18i wordt door ons niet ondersteund" wij kunnen u niet verder helpen. Misschien dat u het bij Service+ kunt proberen!

Ik vermoed dat het te maken heeft met de Wifi van de Xperia, als er contact gezocht wordt met Ziggo om in te loggen zie ik regematig de verbinding wegvallen.

Iemand ideeen??
 
Teveel apparaten geactiveerd misschien? Er mogen max. 5 op je account staan, kijk eens bij het apparaatbeheer inderdaad, volgens mij staat dan in Mijn Ziggo (maar weet ik niet zeker, heb het zelf niet hoeven gebruiken nog)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan