• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo TV app werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fluxerik

Hallo,

Ik heb sinds vorige week vrijdag het alles-in-1 pakket van Ziggo. Het internet, de tv en de telefoon doen het gewoon. Maar als ik de app installeer en inlog krijg ik te zien dat ik geen internet én tv heb of een alles-in-1 pakket. En dit heb ik toch echt wel.

Als ik op diagnose klik is alles goed behalve het vakje waar staat dat ik geen internet én tv of alles-in-1 abbonement heb.

Ik heb al opnieuw ingelogd en de app verwijderd en mijn mobiel (Android, Samsung Galaxy SIII) opnieuw opgestart, maar dit heeft iet geholpen. Mijn mobiel is ook niet geroot, dus daar ligt het ook niet aan.

Alvast bedankt!!:)
 
Exact hetzelfde probleem gehad.

Het kan een aantal dagen duren, om je gegevens te verwerken. Log in op de ziggo site en controleer je producten, klopt dit?.
Nee >, dan even afwachten.
Ja >, dan de volgende truuk: verander onder mijn ziggo inloggegevens je gebruikersnaam en log hiermee ook in op de app.
 
Exact hetzelfde probleem gehad.

Het kan een aantal dagen duren, om je gegevens te verwerken. Log in op de ziggo site en controleer je producten, klopt dit?.
Nee >, dan even afwachten.
Ja >, dan de volgende truuk: verander onder mijn ziggo inloggegevens je gebruikersnaam en log hiermee ook in op de app.

Bij mijziggo producten stond gewoon dat ik een alles-in-1 plus abbonement heb, dus dat klopt. Dus heb ik mijn gebruikersnaam gewijzigd en daarmee ingelogd in de app (na herinstalleren) kreeg ik nog steeds te zien dat ik geen internet én tv of alles-in-1 pakket heb...
 
Als je middels PB je klantnummer en postcode+huisnummer stuurt, zal ik kijken of ik een oorzaak kan vinden.
 
Hallo,

Hij doet het nu wel!! :applause:
Ik zal wel te weinig geduld hebben gehad...

Alsnog bedankt voor jullie hulp!!

mvg,

Erik
 
serverfout 10546

Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Ik heb een nieuwe iPhone, hierop de app geinstalleerd, maar bij het inloggen geeft hij serverfout 10547. Dit is al een paar dagen. Het Ziggo abonnement (TV en internet) heb ik al bijna een jaar en op mijn vorige iPhone (ook een 5) werkte alles wel. Opnieuw installeren van de app, rebooten modem, etc., werkt allemaal niet.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
 
Zelfde probleem hier. Gekke is dat ik het probleem alleen heb op mijn ipad, en niet op andere tablets of smartphones.
Is er een oplossing?
Verwijderen van app, en opnieuw installeren helpt niet
 
Code 10547

Bij het aanmelden voor de Ziggo TV-app op mijn iPhone krijg ik de melding 'serverfout 10547' maar op mijn iPad krijg ik deze melding niet en werkt de app normaal. Geen idee hoe dit te verhelpen!:confused::frons:
 
ziggowebcare benaderen, die kunnen dat volgens mij voor je fixen
 
Ziggowebcare

Ik weet niet of het toeval is; na een tweet naar Ziggowebcare (echter zonder reactie) werkt de Ziggo TV-app nu WEL op mijn iPhone :thumb up::frons:

Bedankt voor deze tip! :oyeah:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan