Hallo,
Ik heb sinds vorige week vrijdag het alles-in-1 pakket van Ziggo. Het internet, de tv en de telefoon doen het gewoon. Maar als ik de app installeer en inlog krijg ik te zien dat ik geen internet én tv heb of een alles-in-1 pakket. En dit heb ik toch echt wel.
Als ik op diagnose klik is alles goed behalve het vakje waar staat dat ik geen internet én tv of alles-in-1 abbonement heb.
Ik heb al opnieuw ingelogd en de app verwijderd en mijn mobiel (Android, Samsung Galaxy SIII) opnieuw opgestart, maar dit heeft iet geholpen. Mijn mobiel is ook niet geroot, dus daar ligt het ook niet aan.
Alvast bedankt!!
Ik heb sinds vorige week vrijdag het alles-in-1 pakket van Ziggo. Het internet, de tv en de telefoon doen het gewoon. Maar als ik de app installeer en inlog krijg ik te zien dat ik geen internet én tv heb of een alles-in-1 pakket. En dit heb ik toch echt wel.
Als ik op diagnose klik is alles goed behalve het vakje waar staat dat ik geen internet én tv of alles-in-1 abbonement heb.
Ik heb al opnieuw ingelogd en de app verwijderd en mijn mobiel (Android, Samsung Galaxy SIII) opnieuw opgestart, maar dit heeft iet geholpen. Mijn mobiel is ook niet geroot, dus daar ligt het ook niet aan.
Alvast bedankt!!
