• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo TV app moet weten dat we tv hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wouterb

Beste mensen,

'TV Kijken niet mogelijk -- TV Kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo.'

Dat is de foutmelding die ik krijg als ik de Ziggo TV app op mijn iPod Touch heb opgestart en een tv-zender wil bekijken. Ik neem echter zelf internet af van Ziggo en via de woningbouw betaal ik ook voor tv van Ziggo. Daar ligt echter ook het probleem: tv staat op het klantnummer van de woningbouw en internet staat op mijn eigen klantnummer.

Ik heb al contact gehad met de klantenservice en daar gaf een helpende medewerker aan dat ik een smartcard moest kopen om die vervolgens op mijn eigen klantnummer te activeren. Vandaag wilde ik dat doen, maar toen vertelde een andere medewerker mee dat dat niet kon.

De oplossing lijkt erin te liggen dat in het systeem van Ziggo komt te staan dat op mijn klantnummer wel degelijk televisie wordt afgenomen.

Ik weet het niet meer, maar ik wil heel graag gebruik maken van die mooi Ziggo TV app, ik zou graag tv kijken op mijn iPod!

Iemand een idee?

Groet
Wouter
 
Beste mensen,

'TV Kijken niet mogelijk -- TV Kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo.'

Dat is de foutmelding die ik krijg als ik de Ziggo TV app op mijn iPod Touch heb opgestart en een tv-zender wil bekijken. Ik neem echter zelf internet af van Ziggo en via de woningbouw betaal ik ook voor tv van Ziggo. Daar ligt echter ook het probleem: tv staat op het klantnummer van de woningbouw en internet staat op mijn eigen klantnummer.

Ik heb al contact gehad met de klantenservice en daar gaf een helpende medewerker aan dat ik een smartcard moest kopen om die vervolgens op mijn eigen klantnummer te activeren. Vandaag wilde ik dat doen, maar toen vertelde een andere medewerker mee dat dat niet kon.

De oplossing lijkt erin te liggen dat in het systeem van Ziggo komt te staan dat op mijn klantnummer wel degelijk televisie wordt afgenomen.

Ik weet het niet meer, maar ik wil heel graag gebruik maken van die mooi Ziggo TV app, ik zou graag tv kijken op mijn iPod!

Iemand een idee?

Groet
Wouter

De app werkt alleen als je ook internet afneemt van Ziggo. Met 3G of via een andere provider gaat het niet werken.
 
Even voor het overzicht:

1) ik gebruik de app via een internetverbinding van Ziggo
2) ik héb een eigen klantnummer, omdat ik zelf betaal voor internet van Ziggo
3) mijn woningcorporatie neemt tv af van Ziggo voor mijn adres

Het probleem zit dus bij punt 2 en 3: Er is geen account/klantnummer waarop tv én internet staan geregistreerd.

(edit)
Bedankt trouwens voor jullie snelle reactie!
 
2) ik héb een eigen klantnummer, omdat ik zelf betaal voor internet van Ziggo
3) mijn woningcorporatie neemt tv af van Ziggo voor mijn adres

Het probleem zit dus bij punt 2 en 3: Er is geen account/klantnummer waarop tv én internet staan geregistreerd.

En volgens mij is dat aan te passen door een digitaal TV abbo op je klantnummer te laten schrijven met een smartcard. Dat is al eerder bij iemand in het forum gedaan kan ik me herinneren. Stel die vraag via een PB bij iemand van het webcareteam, die kan het vermoedelijk wel voor je regelen.
 
Ik heb al contact gehad met de klantenservice en daar gaf een helpende medewerker aan dat ik een smartcard moest kopen om die vervolgens op mijn eigen klantnummer te activeren. Vandaag wilde ik dat doen, maar toen vertelde een andere medewerker mee dat dat niet kon.

Zaterdag ben ik naar de Ziggo Studio in Zwolle geweest, waar een medewerker de smartcard op mijn klantnummer met internet heeft geactiveerd. Sinds gisteren staat op mijn account dat ik ook tv afneem, dus de werkwijze met de smartcard werkt!

Het probleem is dus opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan