Beste mensen,
'TV Kijken niet mogelijk -- TV Kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo.'
Dat is de foutmelding die ik krijg als ik de Ziggo TV app op mijn iPod Touch heb opgestart en een tv-zender wil bekijken. Ik neem echter zelf internet af van Ziggo en via de woningbouw betaal ik ook voor tv van Ziggo. Daar ligt echter ook het probleem: tv staat op het klantnummer van de woningbouw en internet staat op mijn eigen klantnummer.
Ik heb al contact gehad met de klantenservice en daar gaf een helpende medewerker aan dat ik een smartcard moest kopen om die vervolgens op mijn eigen klantnummer te activeren. Vandaag wilde ik dat doen, maar toen vertelde een andere medewerker mee dat dat niet kon.
De oplossing lijkt erin te liggen dat in het systeem van Ziggo komt te staan dat op mijn klantnummer wel degelijk televisie wordt afgenomen.
Ik weet het niet meer, maar ik wil heel graag gebruik maken van die mooi Ziggo TV app, ik zou graag tv kijken op mijn iPod!
Iemand een idee?
Groet
Wouter
'TV Kijken niet mogelijk -- TV Kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo.'
Dat is de foutmelding die ik krijg als ik de Ziggo TV app op mijn iPod Touch heb opgestart en een tv-zender wil bekijken. Ik neem echter zelf internet af van Ziggo en via de woningbouw betaal ik ook voor tv van Ziggo. Daar ligt echter ook het probleem: tv staat op het klantnummer van de woningbouw en internet staat op mijn eigen klantnummer.
Ik heb al contact gehad met de klantenservice en daar gaf een helpende medewerker aan dat ik een smartcard moest kopen om die vervolgens op mijn eigen klantnummer te activeren. Vandaag wilde ik dat doen, maar toen vertelde een andere medewerker mee dat dat niet kon.
De oplossing lijkt erin te liggen dat in het systeem van Ziggo komt te staan dat op mijn klantnummer wel degelijk televisie wordt afgenomen.
Ik weet het niet meer, maar ik wil heel graag gebruik maken van die mooi Ziggo TV app, ik zou graag tv kijken op mijn iPod!
Iemand een idee?
Groet
Wouter