Ik heb vorig jaar al eens contact gehad met Ziggo over dit probleem, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen oplossing is.
Als ik op mijn Asus Transformer de TV App start gaat dat prima, tot het moment dat ik live wil gaan kijken. Dan krijg ik ineens de melding dat "TV Kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo".
Vreemd, want zowel internet als TV zijn van Ziggo. Alleen, ik heb een zakelijk abo met een vaste IP-range. Die loopt natuurlijk gewoon over een kabelaansluiting waar ook mijn tv's op zitten. Maar toch schijnt dat de oorzaak te zijn van het probleem.
Wie kent dit en liever nog, wie weet een oplossing.
Als ik op mijn Asus Transformer de TV App start gaat dat prima, tot het moment dat ik live wil gaan kijken. Dan krijg ik ineens de melding dat "TV Kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo".
Vreemd, want zowel internet als TV zijn van Ziggo. Alleen, ik heb een zakelijk abo met een vaste IP-range. Die loopt natuurlijk gewoon over een kabelaansluiting waar ook mijn tv's op zitten. Maar toch schijnt dat de oorzaak te zijn van het probleem.
Wie kent dit en liever nog, wie weet een oplossing.