• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo Storings checker geeft foutmelding (Opera) -fixed-

Dus dan kan het wel eens gebeuren dat een site niet werkt...
Tja, dan zal je toch even je koppie boven het maaiveld uit moeten steken ^-^
 
Bizar met Opera in private mode helemaal niets en met Vivaldi in beide modes doet het gewoon.

Tpyisch ...
 
Heel fijn die keuze uit tig browsers die allemaal links en rechts van elkaar verschillen in de werking.
Webdesigners moeten met teveel browsers rekening houden en dan krijg je dit soort rare situaties.
 
Webdesigners moeten er gewoon geen rotzooi van maken en nette standaard code gebruiken. Dan is er geen probleem met in elk geval de gangbare browsers.
 
Heel fijn die keuze uit tig browsers die allemaal links en rechts van elkaar verschillen in de werking.
Webdesigners moeten met teveel browsers rekening houden en dan krijg je dit soort rare situaties.
Je kan ook iemand in huren die wel code schrijft die gewoon aan html standaard voldoet.
Dat kan alleen maar voordelen hebben jegens "exploits".
 
Terug
Bovenaan