Ziggo steeds minder in trek volgens de ACM

720p geldt volgens mij alleen voor live TV kijken en replay. Voor opnames en bijv. movies & series geldt dit dacht ik niet. Dus opnames kunnen wel 1080i zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ziggo moet zijn prijzen gewoon verlagen. Meeste mensen kijken toch gewoon naar wat ze maandelijks kwijt zijn na afloop van de aanbiedingen. Ziggo is dan meestal minimaal € 10 duurder. Je ziet wel dat steeds meer mensen gaan hoppen en elk jaar van provider switchen om zo elk jaar een korting te hebben.
Alleen kijken naar de goedkoopste is een beetje kortzichtig.
Je kan ieder jaar switchen van zorgverzekering, energieleverancier, internet aanbieder enz enz.
Of je kan ook eens een goede zorgverzekering kiezen die bij jouw past. En dat hoeft niet altijd de duurste zijn.
Regelmatig switchen van energie leverancier is de afgelopen tijd ook niet voordelig gebleken. Gelukkig heb ik nog steeds een vast contract en heb ik er nog geen last van.
En Ziggo is misschien niet de goedkoopste, maar biedt wel voordelen. Zo hebben ze een goede helpdesk die meedenkt met je (althans zo ervaar ik het). Snel vervangen van oude en/of defecte apparatuur en vrijwel geen storingen (dat is de afgelopen jaren met thuiswerken een groot voordeel geweest) en ook voor vaste klanten leuke aanbiedingen (in mijn geval tenminste). En vergeet de voordelen niet als je Vodafone en Ziggo hebt. En voor dat alles betaal je misschien wel iets meer maar dat is het zeker waard. En als ik zoek naar een vergelijkbaar pakket dan zijn de prijzen ook vergelijkbaar.
 
Voor iedereen is de situatie natuurlijk verschillend. Maar gezien de huidige energieprijzen gaat een gedeelte van de bevolking toch meer op de prijzen letten. "Ziggo moet zijn prijzen gewoon verlagen" zei ik ook voor wat Ziggo zou moeten doen om het aantal abonnees niet le laten afnemen. Opvallend is ook dat het aantal dsl abbonnees met zo'n 70.000 is toegenomen naar 2,3 miljoen het laatste kwartaal, na een gestage afname de kwartalen ervoor.

Bron: https://public.tableau.com/app/profile/autoriteit.consument.en.markt/viz/Telecommonitor/OVER
 
Je bedoeld dus: "ze zijn gewoon te duur voor mij" , oké dat kan natuurlijk. Maar je stelde het meer algemeen in je bijdrage.
 
Lol. Ik denk wel voor meer Hollanders. Aard van het beestje. Maar ik bedoel het zoals ik zeg. Te duur.
 
Terug
Bovenaan