• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ziggo startpakket

  • Onderwerp starter Onderwerp starter roewy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

roewy

uitgebreid wordt overal geadverteerd met het voordelige startpakket. Incl. digitale decoder voor slechts 39,95. Wilde 2 pakketten halen bij de Expert. Kreeg te horen dat Ziggo ze nog niet had uitgeleverd. Wel al het foldermateriaal. Gaat nog niet helemaal lekker met Ziggo. Als je de reclames mag geloven........
 
Tsja..

Hoe zit dan dan Ziggo??
Kunnen jullie dat uitleggen?
(niet als kritiek opvatten,wat mij betreft,maar als een stuk service naar de klanten toe denk ik..).
:?:roll:
 
uitgebreid wordt overal geadverteerd met het voordelige startpakket. Incl. digitale decoder voor slechts 39,95. Wilde 2 pakketten halen bij de Expert. Kreeg te horen dat Ziggo ze nog niet had uitgeleverd. Wel al het foldermateriaal. Gaat nog niet helemaal lekker met Ziggo. Als je de reclames mag geloven........
Bij Mediamarkt staan ze in stapels opgesteld.
 
bizar dan. Volgens de medewerker van Expert waren ze nog aan geen enkele electronicaketen uitgeleverd. Maar zal dit morgen nagaan bij de Mediamarkt. laat het nog wel weten.
 
heb niet gezegd dat Ziggo slecht is. Ben alleen maar blij als ze toch zijn uitgeleverd. Zei al ga morgen naar de Mediamarkt. Ben benieuwd.
 
ow....

Ik begrijp dus dat dit géén kwestie van Ziggo is maar van de levering aan winkels en dat Ziggo hier buiten staat?
(sorry Ziggo,dat ik dat dacht! :oops: ).
:roll:
 
ben vandaag naar de Mediamarkt geweest. Daar hadden ze inderdaad de startpakketten staan. Raar. Heb wel vervolgens contact opgenomen met Expert en dit aangegeven. Hun gaven aan dat door een medewerker van Ziggo was aangegeven dat aan geen enkele keten de startpakketten waren uitgeleverd. Heb hun erop geattendeerd dat dit dus niet waar is. Discussie kan m.i. dan ook worden afgesloten.
 
uitgebreid wordt overal geadverteerd met het voordelige startpakket. Incl. digitale decoder voor slechts 39,95. Wilde 2 pakketten halen bij de Expert. Kreeg te horen dat Ziggo ze nog niet had uitgeleverd. Wel al het foldermateriaal. Gaat nog niet helemaal lekker met Ziggo. Als je de reclames mag geloven........

U bent naar ALLE Experts zaken geweest of naar een (1)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan