• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo Sport Totaal niet in pakket maar wel op Pace Box, niet op Horizon ?!

Berichten
279
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds een tijdje, ik heb het een tijdje aangekeken, omdat ik dacht dat dit mogelijk een actie van Ziggo kon zijn, feitelijk sinds mijn zoon tamelijk weg is van (internationaal) voetbal, dit in tegenstelling tot zijn vader ;), kan boven op onze slaapkamer via de Pace Box naar Ziggo Sport Totaal op kanaal 401 en verder worden bekeken. Echter niet in de woonkamer via de Horizon. Op zich is dit niet gek, want Ziggo Sport Totaal neem ik niet af! Echter, waarom dan wel, gratis dus, op de Pace Box in de slaapkamer is dan wel een rare maar voor mijn zoon prettige verrassing. Overigens, van Ziggo Sport Totaal kunnen dan alleen de kanalen 401 t/m 404 worden beken, omdat op 405 en 406 de melding verschijnt dat het kanaal niet kan worden bekeken mogelijk vanwege signaalverlies of iets van dien aard. Verder kunnen op de Pace Box wel alle kanalen van Movies & Series XL, Film1 en On Demand worden bekeken.

Ervaart iemand iets soortgelijks?
 
Ehm lijkt me inderdaad op een foutje, eigenlijk is het heel dom om dan hier publiekelijk over te schrijven. Je betaald niet voor een product maar krijgt het toch, ik zou niet klagen hoor.

En dat signaalverlies is omdat je kabelsignaal boven op die slaapkamer waarschijnlijk niet goed is. Dat kun je zelf oplossen.
 
@maaknietuit ; heb jij het op je tweede box wel en op je hoofdbox niet of heb jij het pakket wel, maar maak je er geen gebruik van? In dat geval zou je natuurlijk kunnen overwegen om het pakket stop te zetten..... ::)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
terrestrial zei:
Ehm lijkt me inderdaad op een foutje, eigenlijk is het heel dom om dan hier publiekelijk over te schrijven. Je betaald niet voor een product maar krijgt het toch, ik zou niet klagen hoor.

Hij klaagt ook niet, hij is nieuwsgierig. Zou ik ook zijn, maar als de zenders te leuk zijn, zou ik ook mijn mond houden.
 
Omdat ik dit eens in een /de groep wilde gooien, zonder direct Ziggo te contacten, ja, natuurlijk huizen deze op dit forum, maar zonder een naam en adres komen ze hopelijk niet zo ver......
 
Ja, dat klopt natuurlijk, maar omdat de hele postcode waarschijnlijk gebruik maakt van Ziggo....;)
 
@RicoK op mn 2e box met geen sportpakket. ik zag het al een tijdje geleden, maar ik kijk er nooit naar. Ben een film/serie liefhebber
Dus wel op de pace en niet op de Horizon
Ik had hierover al gepost hier, maar niemand antwoorden echt toen. op de horizon stond ook het golfkanaal open.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@RicoK, kortom je weet nu er worden soms foutjes gemaakt. Happy?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan