• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo snelbrowser

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kingpin!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kingpin!

Er is nu een mogelijkheid om snel online nieuws op het scherm en daarvoor eigen nieuwsbronnen te selecteren.
Er is nu de gratis Snelbrowser van Ziggo Met de Snelbrowser (een klein hulpprogramma) haal je automatisch het laatste nieuws binnen van de websites die je anders af moet surfen. Ook je nieuwste Ziggo e-mails en het actuele weer en verkeer worden meteen getoond. Je kan de nieuwsbronnen van de Snelbrowser geheel naar eigen wensen en voorkeuren inrichten. Daarnaast kun je direct je favoriete (web)radiozender aanzetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ja een veredelde rss-reader, kan handig zijn als je je Ziggo mail gebruikt en/of graag internetradiozenders luistert. Misschien ook leuk te combineren met Ziggo nieuwsgroepen?
 
Er is nu een mogelijkheid om snel online nieuws op het scherm en daarvoor eigen nieuwsbronnen te selecteren.
Er is nu de gratis Snelbrowser van Ziggo Met de Snelbrowser (een klein hulpprogramma) haal je automatisch het laatste nieuws binnen van de websites die je anders af moet surfen. Ook je nieuwste Ziggo e-mails en het actuele weer en verkeer worden meteen getoond. Je kan de nieuwsbronnen van de Snelbrowser geheel naar eigen wensen en voorkeuren inrichten. Daarnaast kun je direct je favoriete (web)radiozender aanzetten.

Zolang het maar verstookt blijft van reclame of verplichte klantenbinding acties best interessant.

W.
 
Zolang het maar verstookt blijft van reclame of verplichte klantenbinding acties best interessant.

W.

Als je het moet downloaden & installeren (vanuit de kabelboer) verlies ik opeens mijn interesse en kan ik op m'n klompen aanvoelen dat commerciele gedachten er achter zitten... Maar ik laat me overtuigen door de reakties. :cool:

Gert.
 
Is dit een nieuwe browser of gewoon een soort front-end. In het laatste geval zal ik het niet gebruiken omdat daar standaard je computer langzamer van wordt (en ook het internetten)
 
Is dit een nieuwe browser of gewoon een soort front-end. In het laatste geval zal ik het niet gebruiken omdat daar standaard je computer langzamer van wordt (en ook het internetten)

Nou ja een veredelde rss-reader, kan handig zijn als je je Ziggo mail gebruikt en/of graag internetradiozenders luistert. Misschien ook leuk te combineren met Ziggo nieuwsgroepen?

Tja, en iedere applicatie kost performance, maar dat valt met dit vrijwel in het niet. Hangt natuurlijk ook af van wat je daarmee vervolgens aanklikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan