• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo sluit verkeerde klant af.

  • Onderwerp starter tonziggo
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tonziggo

Al 3 dagen geen telefoon, en een lage internetsnelheid. Ziggo sluit verkeerde klant af. En belooft al 3 dagen dat het opgelost wordt, maar iedere keer gaat er weer wat anders fout. Ze kunnen je wel afsluiten, maar het niet herstellen. Wel diverse malen zeggen ze: een grote fout, excuses, er ging weer wat fout bij het herstel, vanavond kunt u weer bellen (5-08-2013), het ligt bij een ander afdeling, het ligt nu bij de laatste afdeling etc., maar oplossen kunnen ze het niet!! :oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:
 
Oke, maar hoe komt het dat ze jou hebben afgesloten?

Wat wilt Ziggo nu gaan doen om dit om te lossen?

Of is dit een 1-keer-aanmelden-en-klagen-bericht, want in dat geval, dat heeft niet veel zin, dit is geen officieel Ziggo forum dit is een forum door en voor gebruikers. :wink:
 
Afsluiten en wel een en een lage internetsnelheid hebben? Dus nog wel een aansluiting....
En tv is/was die ook afgesloten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan