• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo site op mac, alleen met Safari?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
667
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wat is met de Ziggo site aan de hand...

Kan hem alleen nog maar fatsoenlijk gebruiken met Safari

Krijg met Firefox alleen maar meldingen "browser unsuported"
Geen enkel onderdeel van de website doet het nog

Zelfs met een useragent switcher naar IE9 of zo, krijg ik dezelfde melding, maar als ik Safari emuleer, of gebruik, doet de site het wel.

Boycot ziggo, firefox en IE?
 
Geen probleem bij mij: Firefox 12.0, OS X Lion. Misschien eerst eens je eigen instellingen nagaan voor je zulke grote woorden gebruikt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan