Wat is met de Ziggo site aan de hand...
Kan hem alleen nog maar fatsoenlijk gebruiken met Safari
Krijg met Firefox alleen maar meldingen "browser unsuported"
Geen enkel onderdeel van de website doet het nog
Zelfs met een useragent switcher naar IE9 of zo, krijg ik dezelfde melding, maar als ik Safari emuleer, of gebruik, doet de site het wel.
Boycot ziggo, firefox en IE?
Kan hem alleen nog maar fatsoenlijk gebruiken met Safari
Krijg met Firefox alleen maar meldingen "browser unsuported"
Geen enkel onderdeel van de website doet het nog
Zelfs met een useragent switcher naar IE9 of zo, krijg ik dezelfde melding, maar als ik Safari emuleer, of gebruik, doet de site het wel.
Boycot ziggo, firefox en IE?