• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo.nl in Safari (OSX)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vanadium
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziggo ziet er in de OSX-browser Safari er niet goed uit. Menu's verspringen.

ja inderdaat in safari is de site zeer slecht in ie7 en firefox gewoon goed en ie8 bijna goed op paar kleine bijna niet merkbaare fouten na. en aangezien hij in ie7 het goed doet doet hij dat ook in 5 en 6 ik ga er vanuit dat niemand ie4 of lager gebrijkt. opera heb ik niet getest maar als hij het in safarie niet goed doet heb ik ook daarover mijn twijfels. daar moeten ze dus nog even iets aan ggan doen. weer een punt op de lange lijst.:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan