R
Rena
Hallo
Ik heb sinds een week of 3 een alles in 1 pakket van Ziggo Z2.
Mijn probleem is dat als ik een router aan mijn modem hang, ik geen internet meer heb.
Mijn pc rechtstreeks aan de modem heb ik gewoon internet.
Ik heb een DC202 V6 router, (gister gekocht) Firmware geupdate
Alle oplossingen wat ik op internet kon vinden van Mac adres klonen, router cq modem resetten etc... heb ik allemaal gedaan, maar heeft allemaal niet mogen helpen. Ziggo zegt gewoon je hebt verbinding dus houdt het voor ons op, en Sitecom gaf ook wel een aantal tips maar die vind je ook op internet en die had ik ook al geprobeerd.
Hij geeft bij netwerkverbindingen wel aan dat hij verbinding heeft maar kan gewoon niets openen. Als ik bijv MSN opstart, geeft ie een foutmelding als ik die wil oplossen geeft hij aan dat de DNS geen IP adressen kan oplossen.
Ik heb tcp/ip nu automatisch staan, eerder heb ik op advies van sitecom ook al geprobeerd een vast ip adres aan de router te hangen. Ik hoop dat iemand voor mij een oplossing weet, (misschien wel de verkeerde router gekocht
) heb er al tig uren nu aan "gesleuteld" en weet het echt niet meer.
Dank voor de antwoorden.
Ik heb sinds een week of 3 een alles in 1 pakket van Ziggo Z2.
Mijn probleem is dat als ik een router aan mijn modem hang, ik geen internet meer heb.
Mijn pc rechtstreeks aan de modem heb ik gewoon internet.
Ik heb een DC202 V6 router, (gister gekocht) Firmware geupdate
Alle oplossingen wat ik op internet kon vinden van Mac adres klonen, router cq modem resetten etc... heb ik allemaal gedaan, maar heeft allemaal niet mogen helpen. Ziggo zegt gewoon je hebt verbinding dus houdt het voor ons op, en Sitecom gaf ook wel een aantal tips maar die vind je ook op internet en die had ik ook al geprobeerd.
Hij geeft bij netwerkverbindingen wel aan dat hij verbinding heeft maar kan gewoon niets openen. Als ik bijv MSN opstart, geeft ie een foutmelding als ik die wil oplossen geeft hij aan dat de DNS geen IP adressen kan oplossen.
Ik heb tcp/ip nu automatisch staan, eerder heb ik op advies van sitecom ook al geprobeerd een vast ip adres aan de router te hangen. Ik hoop dat iemand voor mij een oplossing weet, (misschien wel de verkeerde router gekocht
) heb er al tig uren nu aan "gesleuteld" en weet het echt niet meer.Dank voor de antwoorden.
ops