M
marcel234
Ongeveer 2 weken geleden op een vrijdagochtend viel ineens internet, telefonie, en interactieve tv uit. Aangezien ik dacht dat het tjdelijk was rond 16.00 uur het modem maar eens gereset, echter, het modem bleef op 2 lampjes knipperen dus geen internet/telefonie of iptv.
Na een telefoontje via mobiel (15 min) kreeg ik te horen dat er geen singaal was dus er moest een monteur langs komen, deze werd ingepland op maandag tussen 8-12 uur, kortom, 4 dagen geen iptv, geen telefoon en geen internet.
Omdat ik het maar een vaag verhaal vond zaterdag nog en keer gebeld via mobiel (20 min in totaal!) kreeg ik te horen dat het singaal weg was in de wijkkast aha! nu weet ik wat er loos is, de monteur heeft een fout gemaakt en ons singaal eraf gehaald en niet juist terug geplaatst.
Nu komt die, jullie gaan gillen van het lachen (en ik van irritatie:evil
maandagochtend zat ik op de bank en prompt viel het singaal van de tv weg en 10 sec later was deze weer terug en ja hoor, internet/iptv en telfonie werkte weer. Na 10 min klepper op de deur en daar was de monteur, wat die mij op de mouw wilde spelden was te idioot voor woorden, hij wilde mij wijs maken dat de kabel naar mijn dochter haar tv boven de oorzaak was dat die bewuste vrijdag 300 modems offline lagen...wat!:shock: ik zeg het nog een keer, door de kabel van de tratec naar mijn dochter haar tv en omdat deze ruis gaf lagen er op die vrijdag 300 modems offline.
Maar word nog gekker: hij pakt een verleng plugje, plugt deze tussen de tratec en de kabel naar boven en zegt doodleuk: " kijk deze filter zorgt ervoor dat er geen ruis meer is" maar ik had allang gezien dat het gewoon een verloopplugje was.
Nu de werkelijkheid, hij heeft die bewuste vrijdag lopen rommelen in de wijkkast en door een fout is telfonie/internet en iptv bij ons "afgesloten" om zijn billen te redden heeft hij mij dit proberen wijs te maken, echter, de buren (6 stuks) hadden die vrijdag/zaterdag/zondag/maandagochtend helemaal nergens geen last van en hun modems waren niet 1 tel offline geweest.
Ik heb natuulijk om compensatie gevraagd en wat krijg ik? 10 euro:evil: er is nog een klacht aangmaakt en ik zou terug gebeld worden maar tot op heden niks. Ik vind zeker gezien dé leugen, het feit dat ik ruim 35 min via mijn mobiel op een 0900 nummer hebt moeten bellen en dé ergenis dat dit minstens 30 Euro hoort te zijn. daarbij vind ik dat de monteur op zijn plaats gezet dient te worden voor zijn manier van liegen.
Ik hoop dat Webcare jelle of iemand anders dit wil oppakken om te kijken wat Ziggo hieraan kan doen.
Gr Marcel
P's: ik heb jelle een pb gestuurd met de link naar dit topic.
Na een telefoontje via mobiel (15 min) kreeg ik te horen dat er geen singaal was dus er moest een monteur langs komen, deze werd ingepland op maandag tussen 8-12 uur, kortom, 4 dagen geen iptv, geen telefoon en geen internet.
Omdat ik het maar een vaag verhaal vond zaterdag nog en keer gebeld via mobiel (20 min in totaal!) kreeg ik te horen dat het singaal weg was in de wijkkast aha! nu weet ik wat er loos is, de monteur heeft een fout gemaakt en ons singaal eraf gehaald en niet juist terug geplaatst.
Nu komt die, jullie gaan gillen van het lachen (en ik van irritatie:evil
maandagochtend zat ik op de bank en prompt viel het singaal van de tv weg en 10 sec later was deze weer terug en ja hoor, internet/iptv en telfonie werkte weer. Na 10 min klepper op de deur en daar was de monteur, wat die mij op de mouw wilde spelden was te idioot voor woorden, hij wilde mij wijs maken dat de kabel naar mijn dochter haar tv boven de oorzaak was dat die bewuste vrijdag 300 modems offline lagen...wat!:shock: ik zeg het nog een keer, door de kabel van de tratec naar mijn dochter haar tv en omdat deze ruis gaf lagen er op die vrijdag 300 modems offline.Maar word nog gekker: hij pakt een verleng plugje, plugt deze tussen de tratec en de kabel naar boven en zegt doodleuk: " kijk deze filter zorgt ervoor dat er geen ruis meer is" maar ik had allang gezien dat het gewoon een verloopplugje was.
Nu de werkelijkheid, hij heeft die bewuste vrijdag lopen rommelen in de wijkkast en door een fout is telfonie/internet en iptv bij ons "afgesloten" om zijn billen te redden heeft hij mij dit proberen wijs te maken, echter, de buren (6 stuks) hadden die vrijdag/zaterdag/zondag/maandagochtend helemaal nergens geen last van en hun modems waren niet 1 tel offline geweest.
Ik heb natuulijk om compensatie gevraagd en wat krijg ik? 10 euro:evil: er is nog een klacht aangmaakt en ik zou terug gebeld worden maar tot op heden niks. Ik vind zeker gezien dé leugen, het feit dat ik ruim 35 min via mijn mobiel op een 0900 nummer hebt moeten bellen en dé ergenis dat dit minstens 30 Euro hoort te zijn. daarbij vind ik dat de monteur op zijn plaats gezet dient te worden voor zijn manier van liegen.
Ik hoop dat Webcare jelle of iemand anders dit wil oppakken om te kijken wat Ziggo hieraan kan doen.
Gr Marcel
P's: ik heb jelle een pb gestuurd met de link naar dit topic.
Laatst bewerkt door een moderator: