Ondanks dat ik volgens de dekkingskaart prima mobiel internet zou moeten hebben heb ik bijna overal extreem traag (in de praktijk eigenlijk geen als je 10 minuten moet wachten) internet! Niet alleen binnenshuis maar ook op andere plaatsen buiten.
Gebeld met Ziggo en ze kunnen niets doen behalve een nieuwe nano-simkaart sturen wat mij vrij onlogisch lijkt dat dat zou helpen maar goed, wie weet. Mocht het niet werken stap ik uiteraard over naar een andere aanbieder.
Ik ben benieuwd naar andere gebruikers in de Haarlemmermeer/Bollenstreek naar hun ervaringen met Ziggo mobiel. Ik kan me niet voorstellen dat ik net pech heb met de plaatsen waar ik kom en internet nodig heb.
Gebeld met Ziggo en ze kunnen niets doen behalve een nieuwe nano-simkaart sturen wat mij vrij onlogisch lijkt dat dat zou helpen maar goed, wie weet. Mocht het niet werken stap ik uiteraard over naar een andere aanbieder.
Ik ben benieuwd naar andere gebruikers in de Haarlemmermeer/Bollenstreek naar hun ervaringen met Ziggo mobiel. Ik kan me niet voorstellen dat ik net pech heb met de plaatsen waar ik kom en internet nodig heb.
Laatst bewerkt door een moderator: