• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo mobiel - 3G BlackBerry 9320

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Hindrikje

sinds enige tijd werkt 3g niet meer op mijn blackberry bold 9320. 3G staat wel aan maar toestel maakt geen verbinding met internet. Toestel staat niet bij toestelhulp, Ziggo helpdesk en Service+ weten geen oplossing, iemand op dit forum misschien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
alles werkt goed, ook wifi, alleen 3g niet
 
Al een keer je batterij eruit gehaald en dan een minuutje wachten en dan weer opnieuw opstarten.
 
APN ziggo.dataxs.mobi ook ingevuld?

Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
 
Ik heb alle bovenstaande mogelijke oplossingen geprobeerd. Toelstel is niet stuk want 3g werkt goed met simkaart van andere provider. Heb APN instellingen wel ingesteld maar toestelhulp op (andere) site geeft aan dat APN instellingen van dit toestel niet handmatig kunnen kunnen worden ingesteld.
Opvragen van nieuwe instellingen (Service Books) lukt niet, na het doorlopen van de instructies ontvang ik geen bericht met de instellingen.
Ik ben hier al uren mee bezig, heb 1200 gebeld, Service+ gebeld, gezocht op internet, (andere) Forum’s etc, maar vind geen oplossing. Wie o wie weet het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan