Ziggo mobiel - 3G BlackBerry 9320

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrikje

Forum Gebruiker
Berichten
3
sinds enige tijd werkt 3g niet meer op mijn blackberry bold 9320. 3G staat wel aan maar toestel maakt geen verbinding met internet. Toestel staat niet bij toestelhulp, Ziggo helpdesk en Service+ weten geen oplossing, iemand op dit forum misschien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

the G-man

Forum Gebruiker
Berichten
45
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Al een keer je batterij eruit gehaald en dan een minuutje wachten en dan weer opnieuw opstarten.
 

Harold

Forum Gebruiker
Berichten
1.067
APN ziggo.dataxs.mobi ook ingevuld?

Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
 
Topicstarter
Topicstarter
H

Hindrikje

Forum Gebruiker
Berichten
3
Ik heb alle bovenstaande mogelijke oplossingen geprobeerd. Toelstel is niet stuk want 3g werkt goed met simkaart van andere provider. Heb APN instellingen wel ingesteld maar toestelhulp op (andere) site geeft aan dat APN instellingen van dit toestel niet handmatig kunnen kunnen worden ingesteld.
Opvragen van nieuwe instellingen (Service Books) lukt niet, na het doorlopen van de instructies ontvang ik geen bericht met de instellingen.
Ik ben hier al uren mee bezig, heb 1200 gebeld, Service+ gebeld, gezocht op internet, (andere) Forum’s etc, maar vind geen oplossing. Wie o wie weet het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan