• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ziggo mail url?

Berichten
108
Hallo luitjes,

Wat is nu de juiste url voor mijn Ziggo-mail? (het lukt me niet om een snelkoppeling te maken naar de webmail)

(als ik nu op webmail klik krijg ik: https://mail.ziggo.nl/https:/mail.ziggo.nl/appsuite/. Als ik met de hand: https://mail.ziggo.nl/appsuite/ ervan maak, kom ik in mijn mail maar deze url kan ik weer niet gebruiken als snelkoppeling, werkt niet)

ps: ook: https://mail.ziggo.nl/appsuite/#!&app=io.ox/mail&folder=default0/INBOX werkt niet als snelkoppeling
 
Via diverse zoek routes komt ik tot:
https://mail.ziggo.nl/appsuite/signin
 
Ook bij deze url krijg ik een 404 error

als ik dan op webmail klik krijg ik: https://mail.ziggo.nl/https:/mail.ziggo.nl/appsuite/ (werkt ook niet)

DNS problemen bij ziggo?
 
Dat die laatste link niet werkt is logies. ;)
Zijn er twee achter elkaar.

De https://mail.ziggo.nl/appsuite/signin werkt hier gewoon wel. Je komt op het inlogscherm uit.
 
Hallo Kroontjespen,

Had ik ook al gezien. Niettemin zie ik toch vaak een 404 melding. Vreemd. Gelukkig kom ik uiteindelijk wel in de mail.

Wat ik ook merk is dat de webmail-pagina snel een time-out krijgt (verbinding kwijt), als ik bijv in een ander tab-blad in firefox bezig ben en weer terug ga (na 1 minuut of zo) naar het tab-blad waarin de webmail staat.

(in chrome idem dito)


ps: na de time-out veranderd de URL weer in: https://mail.ziggo.nl/https:/mail.ziggo.nl/appsuite/

? (error: The requested URL /https:/mail.ziggo.nl/appsuite/ was not found on this server.)
 
https://mail.ziggo.nl/appsuite/#!&app=io.ox/mail&folder=default0/INBOX
 
Wat is jouw bedoeling?
Snelkoppeling naar webmai:
  • Snelkoppeling naar https://mail.ziggo.nl is voldoende
Als je met e-mail wil openen:
  • Bij basisinstellingen (kom je via sterretje links naast Ziggo logo rechtsboven) instellen:
    Standaard app na inloggen - E-mail
Altijd ingelogd blijven:
  • In dat geval op inlogscherm vinkje voor aangemeld blijven.
  • Bij basisinstellingen (kom je via sterretje links naast Ziggo logo rechtsboven) instellen:
    Automatisch afmelden - Uit
 

Bijlagen

  • inlogscherm.png
    inlogscherm.png
    54 KB · Weergaven: 88
  • basisinstellingen.png
    basisinstellingen.png
    60,6 KB · Weergaven: 101
Johnny54 zei:
Wat is jouw bedoeling?
Snelkoppeling naar webmai:
  • Snelkoppeling naar https://mail.ziggo.nl is voldoende
Als je met e-mail wil openen:
  • Bij basisinstellingen (kom je via sterretje links naast Ziggo logo rechtsboven) instellen:
    Standaard app na inloggen - E-mail
Altijd ingelogd blijven:
  • In dat geval op inlogscherm vinkje voor aangemeld blijven.
  • Bij basisinstellingen (kom je via sterretje links naast Ziggo logo rechtsboven) instellen:
    Automatisch afmelden - Uit

Dank. Ik denk dat ik een deel van het probleem heb opgelost door niet meer in te loggen met xxx@chello.nl maar met [email protected]. Niettemin zie ik nog regelmatig error 404. Zal wel aan het weer liggen :-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OPGELOST (?)

Ik heb van een user (Briolet) op het ziggo-forum een 2de URL gekregen die het wel meteen doet (EN deze mail-omgeving lijkt sterk op de oude mail-omgeving van UPC)

https://mail.ziggo.nl/ox6/ox.html#

ps: geen time-outs gehad met deze URL!!!
 
Terug
Bovenaan