- Berichten
- 108
Hallo luitjes,
Wat is nu de juiste url voor mijn Ziggo-mail? (het lukt me niet om een snelkoppeling te maken naar de webmail)
(als ik nu op webmail klik krijg ik: https://mail.ziggo.nl/https:/mail.ziggo.nl/appsuite/. Als ik met de hand: https://mail.ziggo.nl/appsuite/ ervan maak, kom ik in mijn mail maar deze url kan ik weer niet gebruiken als snelkoppeling, werkt niet)
ps: ook: https://mail.ziggo.nl/appsuite/#!&app=io.ox/mail&folder=default0/INBOX werkt niet als snelkoppeling
Wat is nu de juiste url voor mijn Ziggo-mail? (het lukt me niet om een snelkoppeling te maken naar de webmail)
(als ik nu op webmail klik krijg ik: https://mail.ziggo.nl/https:/mail.ziggo.nl/appsuite/. Als ik met de hand: https://mail.ziggo.nl/appsuite/ ervan maak, kom ik in mijn mail maar deze url kan ik weer niet gebruiken als snelkoppeling, werkt niet)
ps: ook: https://mail.ziggo.nl/appsuite/#!&app=io.ox/mail&folder=default0/INBOX werkt niet als snelkoppeling
