Ziggo mail er is een fout opgetreden. probeer het nogmaals.

Lies3260

Forum Gebruiker
Berichten
5
Internet
  1. Ziggo
Ik krijg al 2 dagen dit bericht als ik wil inloggen bij Ziggo. En bij de klantenservice kom ik er niet doorheen. Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt.

Groetjes Lies
 
Als het geen algemeen probleem is, dan moet je het eerst bij jezelf zoeken.
Met welke browser probeer je in te loggen? En kun je de cache/cookies eens legen van je broswer?
Als dat lastig is, dan is een snelle test om een nieuw 'incognito' of 'inprivate' venster te openen.
Hoe dat moet hangt weer af van de browser die je gebruikt.
 
Dank je René, ik heb de cache/cookies al geleegd. Ik gebruik Chrome.
 
Als je naar Mijn Ziggo gaat, bestaat het email adres daar dan nog wel (ergens bij producten -> Internet).
Probeer daar eens het wachtwoord te resetten.
 
Dat is nou juist het probleem. Ik weet mijn wachtwoord bij mijn Ziggo niet meer! En dan wordt er een nieuw wachtwoord naar mijn emailadres gestuurd en daar kan ik dus niet in!!
 
mijn ziggo kan je resetten dmv een brief door de brievenbus.
De grote vraag voor topicstarter is dan: hoe?
Je kunt via Mijn Ziggo (web) alleen je wachtwoord resetten door een mail te sturen.
De optie om het per brief te doen is er zo te zien niet.

Is er nog een andere manier, of moet je toch contact opnemen met de klantenservice?
 
Er bestaan natuurlijk nog meer emailprogramma's. Kijk eens op je smartphone of computer met het standaard emailprogramma daar.
 
Probeer eens een andere browser. Installeer een mail programma en haal daarmee je mail op.
 
Terug
Bovenaan