J
janc
Hoi allemaal
Zie Ik wil @ home terug van 27-11
Mijn mailtje heeft de heer M. Nijhoff bereikt...!
Een dame belde op met uitgebreide excuses en het aanbod om een maand TV (15,90) te crediteren voor de gemaakte telefoonkosten.
Toch niet onaardig, waarvan akte.
Nog maar niet gelijk een warme douche, maar vooruit, ze doen hun best.
:pompom:
Zie Ik wil @ home terug van 27-11
Mijn mailtje heeft de heer M. Nijhoff bereikt...!
Een dame belde op met uitgebreide excuses en het aanbod om een maand TV (15,90) te crediteren voor de gemaakte telefoonkosten.
Toch niet onaardig, waarvan akte.
Nog maar niet gelijk een warme douche, maar vooruit, ze doen hun best.
:pompom: