• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo maakt excuses!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter janc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

janc

Hoi allemaal

Zie Ik wil @ home terug van 27-11

Mijn mailtje heeft de heer M. Nijhoff bereikt...!

Een dame belde op met uitgebreide excuses en het aanbod om een maand TV (15,90) te crediteren voor de gemaakte telefoonkosten.

Toch niet onaardig, waarvan akte.

Nog maar niet gelijk een warme douche, maar vooruit, ze doen hun best.
:pompom:
 
Heb je voor mij zijn mailadres?? Misschien kunnen ze ons dan ook helpen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan