Messi Forever
Forum Gebruiker
- Berichten
- 365
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
@Reacher
Dat stuk in TotaalTV is geschreven door Jarco Kriek naar aanleiding van een discussie in het Vodafone/Ziggo forum, waar een bepaalde casus aan de orde kwam waarbij een migratie van Elite naar Wifi Extra Groot werd geweigerd door Ziggo's klantenservice.
Het is nuttig om die discussie na te lezen, zodat je voor jezelf een beeld kunt vormen van een vooralsnog onoverzichtelijke situatie voor bestaande klanten met betrekking tot dat nieuwe internet portfolio.
community.vodafoneziggo.nl
Dat stuk in TotaalTV is geschreven door Jarco Kriek naar aanleiding van een discussie in het Vodafone/Ziggo forum, waar een bepaalde casus aan de orde kwam waarbij een migratie van Elite naar Wifi Extra Groot werd geweigerd door Ziggo's klantenservice.
Het is nuttig om die discussie na te lezen, zodat je voor jezelf een beeld kunt vormen van een vooralsnog onoverzichtelijke situatie voor bestaande klanten met betrekking tot dat nieuwe internet portfolio.
Bestaande vs nieuwe klanten (klacht van een trouwe Ziggo klant)
Hoi, Ik vroeg mij af of de huidige werkwijze van Ziggo wel logisch is. Dus ze weigeren een extra korting te geven aan trouwe klanten die Ziggo willen supporten. Dat houdt in dat ik moet overstappen naar KPN of Odido voor 1 of 2 jaar, en als ik tevreden ben ziet Ziggo mij misschien wel 5 jaar...
!!!
, want dit is toch echt typisch Ziggo 