E
edstoop
Maar even op een rijtje gezet:
- kan niet inloggen op website
- onderlinge gesprekken staan op nota
- Sport1 behoort sinds 1,5 week niet meer tot mijn abonnement
- helpdesk niet te bereiken
- mailforms blijven onbeantwoord
Ik heb een vh. Powerabonnement plus Sport1. Er zijn bedrijven waaraan ik maandelijks veel minder betaal maar waar ik warmere gevoelens bij krijg.
- kan niet inloggen op website
- onderlinge gesprekken staan op nota
- Sport1 behoort sinds 1,5 week niet meer tot mijn abonnement
- helpdesk niet te bereiken
- mailforms blijven onbeantwoord
Ik heb een vh. Powerabonnement plus Sport1. Er zijn bedrijven waaraan ik maandelijks veel minder betaal maar waar ik warmere gevoelens bij krijg.
