• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo Kabel opzeggen lukt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter duinkerken1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

duinkerken1

Helaas reageert Ziggo niet op het al in november 2007! opzeggen van 1 kabelaansluiting van mijn vriendin i.v.m. het gaan samenwonen. Na het via de site (destijds Athome) opzeggen, 4 brieven, enkele telefoontjes en antwoord van de klantenservice dat het 'klantnummer' niet voorkomt ben ik het erg zat dat er nog steeds elke maand geld wordt afgeschreven van haar rekening. Ik blijf aan het storneren. Wel is Ziggo goed in aanmaningen en herrinneringen versturen. Ik denk dat ik de deurwaarder maar ga afwachten, dan mag die onze 'tweede' kabelaansluiting wel afsluiten. Iemand nog suggesties om dit op te lossen? :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan