D
duinkerken1
Helaas reageert Ziggo niet op het al in november 2007! opzeggen van 1 kabelaansluiting van mijn vriendin i.v.m. het gaan samenwonen. Na het via de site (destijds Athome) opzeggen, 4 brieven, enkele telefoontjes en antwoord van de klantenservice dat het 'klantnummer' niet voorkomt ben ik het erg zat dat er nog steeds elke maand geld wordt afgeschreven van haar rekening. Ik blijf aan het storneren. Wel is Ziggo goed in aanmaningen en herrinneringen versturen. Ik denk dat ik de deurwaarder maar ga afwachten, dan mag die onze 'tweede' kabelaansluiting wel afsluiten. Iemand nog suggesties om dit op te lossen? :evil: