Ziggo ITV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Florin1995

Forum Gebruiker
Berichten
1
Hallo Mensen

Wij zijn vanaf ferbruari klant bij Ziggo en constant trammeland ermee
4 Cogas monteurs geweest 5 service plus monteur nu werkte het sinds 2 weken geleden nu krijgen we hetzelfde gedonder Echter deed interactive tv het gisteren wel vandaag bij het kijken houd hij er mee op en krijg interactive tv is tijdelijk niet beschikbaar probeer het later nog eens Melding 2040/2000 vervolgens willen wij gewoon tv kijken en krijgen wij een E37 melding dat de zender ook niet beschikbaar zijn alles uitgezet en gereset maar geen resultuaat krijgen op de slaapkamer tv Gecodeerd Signaal (Phillips 42pfl4007)

Wij vinden dit niet prettig wat het werkt een langere tijd goed vervolgen valt hij gewoon weg ik ziggo weet er geen raad mee op gegeven momment zei ziggo klachtenafhandeling als het echt niet werkt moet u opzeggen en naar een andere provider gaan kijken maar wouden wij niet omdat ik al jaren ziggo ervaring heb en dit het meeste aanbod heeft betreft tv internet

Hoop dat er een definitieve oplossing komt zodat wij bewijs van spreke 10 jaar ziggo hebben en geen storingen meer hebben tenzij er een ziggo storing is die op site staan

Slaapkamer CI+
Woonkamer Humax 5200c
 
Laatst bewerkt door een moderator:

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo Mensen

Wij zijn vanaf ferbruari klant bij ziggo en constant trammeland ermee
4 Cogas monteurs geweest 5 service plus monteur nu werkte het sinds 2 weken geleden nu krijgen we hetzelfde gedonder Echter deed interactive tv het gisteren wel vandaag bij het kijken houd hij er mee op en krijg interactive tv is tijdelijk niet beschikbaar probeer het later nog eens Melding 2040/2000 vervolgens willen wij gewoon tv kijken en krijgen wij een E37 melding dat de zender ook niet beschikbaar zijn alles uitgezet en gereset maar geen resultuaat krijgen op de slaapkamer tv Gecodeerd Signaal (Phillips 42pfl4007)

Wij vinden dit niet prettig wat het werkt een langere tijd goed vervolgen valt hij gewoon weg ik ziggo weet er geen raad mee op gegeven momment zei ziggo klachtenafhandeling als het echt niet werkt moet u opzeggen en naar een andere provider gaan kijken maar wouden wij niet omdat ik al jaren ziggo ervaring heb en dit het meeste aanbod heeft betreft tv internet

Hoop dat er een definitieve oplossing komt zodat wij bewijs van spreke 10 jaar ziggo hebben en geen storingen meer hebben tenzij er een ziggo storing is die op site staan

Slaapkamer CI+
Woonkamer Humax 5200c

Zie mijn posting: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=40903&page=15

verder heb ik ook nog in de rubriek itv2.0 verder toelichting gegeven over voorkomen van error2020.
 

sjouwfeurtje

Forum Gebruiker
Berichten
1
ITV

We zijn een weekje abonnee bij ziggo nu.
Bijna alles doet het goed alleen de ITV.

Of we hebben zwart beeld of anders geen internet verbinding.:cry:
Ziggo klanten service kennen we nu ook na een week, pluspunt dat het gratis nummer is.
Als het niet werkt volgens ziggo dan is het storing, er zijn wel veel storingen zo.

Ook met het activeren van de kaart lukte niet "ziggo" = storing.
Na 3x bellen en 24 uur later wel.:thumb up:

Ik hoop dat dit niet zo door gaat dat ITV gebeuren.:no:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan