• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo is waardeloos

  • Onderwerp starter Ziggoiswaardeloos
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Ziggoiswaardeloos

Al vele jaren ben ik klant van Ziggo en ben keer op keer door ze genaaid. Afgelopen jaar nog met het wifimodem dat niet werkte, daarna door de zogenaamde helpdesk die niet aangaf dat ik een kabel moest controleren en daardoor drie dagen zonder tv en internet zat. Ook nu weer problemen met tv en internet. Zogenaamde helpdesk geeft aan dat de monteur pas na 4 dagen kan komen. 4 dagen met nauwelijks tv of internet. Helpdesk geeft aan dat ze mijn abonnement om kunnen zetten naar de nieuwe abonnementen, precies hetzelfde maar dan goedkoper. Is goed zeg ik doe maar. Nu ben ik ineens meer dan de helft van mijn zenders kwijt en trager internet . Ik geef ziggo nog tot dinsdag 24.00 de tijd om ervoor te zorgen dat ik mijn zenders en mijn internet snelheid terug heb en anders zijn ze deze klant kwijt.
 
Ben u hier wel op de verkeerde plek met uw eis, dit is een gebruikers-forum. U kunt beter met uw eis naar Ziggo bellen of een tweet naar de Webcare sturen.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Met dreigen kom je niet ver.

Helaas is Ziggo een log orgaan, je zal het probleem moeten voorleggen bij webcare medewerkers die willen nog wel eens de situatie beter inschatten. Dat betekent niet dat Ziggo jou niet in de eerste plaats goed zou moeten helpen....
 
Vandaag helpdesk gebelt, i.v.m EPG, welke al 6 maanden speelt.
Door ziggo wordt daar niets aan gedaan.
Het feit dat dit alleen bij de samsung is, doet er niet toe.
Inderdaad ziggo is een k** bedrijf geworden.
Hier in deze stad cq wijk heb ik geen alternatief.


gr. Arie :censored:
 
Mee eens, maar als ik ontevreden ben zoals de ts en Arie-O verwoorden dan ging ik toch naar andere aanbieders kijken en mij dan afvragen of lagere snelheden echt onoverkomelijk zijn. Maar goed dat is hoe ik ertegenaan kijk.
 
Mee eens, maar als ik ontevreden ben zoals de ts en Arie-O verwoorden dan ging ik toch naar andere aanbieders kijken en mij dan afvragen of lagere snelheden echt onoverkomelijk zijn. Maar goed dat is hoe ik ertegenaan kijk.
Ik kan hier met geluk 34mbit halen bij KPN, maar afstand van de centrale die roet in het eten kan gooien. Ziggo (of glasvezel) heeft dit natuurlijk niet.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Ik haal hier, met geluk, 14mbit met ADSL (VDSL en glasvezel zijn hier niet beschikbaar). Voor ons was dit 1,5 jaar geleden de reden om het ADSL abo te stoppen en volledig over te gaan op Ziggo.
M.a.w.: afhankelijk van waar je woont, is er gewoonweg niet altijd een goed alternatief beschikbaar. Tenzij je het instorten van je bandbreedte snelheid voor lief neemt uiteraard...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan