B
Br14n4B4nkS
Relaas van een oud Multikabel abonnee:
Ben absoluut niet te spreken over de overgang naar 1-bedrijf genaamd Z(u)iggo. Die site is echt gewoon te triest voor woorden. Hele service gedeelte werkt gewoon niet. De service site van MK werkte teminste altijd naar behoren.
Het service site gedeelte op de Ziggo site duurt onwijs lang met laden en geeft uiteindelijk time-out bij het laden. Dit resulteert in een een melding dat de pagina niet gevonden kan worden of niet meer bestaat. Volgens mij is dit een klantvriendelijke melding en crashed die 'bagger site' dik op de achtergrond.
Heb zelf het alles-in-1-pakket. Zou 3mbit moeten zijn vanaf 1 mei. Tis nu eind mei en behaal nog steeds max 220kb/s upload snelheid. Als het in de config zit dan duurt toch geen maand om dat op te lossen? Volgens mij kampen ze gewoon met capaciteit problemen en schuiven ze dat onder de noemer 'fout in configuratie'. Heb al herhaaldelijk gebeld naar de helpdesk, maar dat mocht niet baten.
Helpdesk is bij Ziggo echt heel slecht te bereiken was bij MK wel anders daar kreeg je teminste nog iemand te pakken. Bij Ziggo heb ik de hoop al opgegeven.
Laten we hopen dat het allemaal beter gaat als de fusie voltooid is. Zal wel een paar jaar duren :lol:
Ben absoluut niet te spreken over de overgang naar 1-bedrijf genaamd Z(u)iggo. Die site is echt gewoon te triest voor woorden. Hele service gedeelte werkt gewoon niet. De service site van MK werkte teminste altijd naar behoren.
Het service site gedeelte op de Ziggo site duurt onwijs lang met laden en geeft uiteindelijk time-out bij het laden. Dit resulteert in een een melding dat de pagina niet gevonden kan worden of niet meer bestaat. Volgens mij is dit een klantvriendelijke melding en crashed die 'bagger site' dik op de achtergrond.
Heb zelf het alles-in-1-pakket. Zou 3mbit moeten zijn vanaf 1 mei. Tis nu eind mei en behaal nog steeds max 220kb/s upload snelheid. Als het in de config zit dan duurt toch geen maand om dat op te lossen? Volgens mij kampen ze gewoon met capaciteit problemen en schuiven ze dat onder de noemer 'fout in configuratie'. Heb al herhaaldelijk gebeld naar de helpdesk, maar dat mocht niet baten.
Helpdesk is bij Ziggo echt heel slecht te bereiken was bij MK wel anders daar kreeg je teminste nog iemand te pakken. Bij Ziggo heb ik de hoop al opgegeven.
Laten we hopen dat het allemaal beter gaat als de fusie voltooid is. Zal wel een paar jaar duren :lol: