• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo is gewoon troep!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Br14n4B4nkS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Br14n4B4nkS

Relaas van een oud Multikabel abonnee:

Ben absoluut niet te spreken over de overgang naar 1-bedrijf genaamd Z(u)iggo. Die site is echt gewoon te triest voor woorden. Hele service gedeelte werkt gewoon niet. De service site van MK werkte teminste altijd naar behoren.

Het service site gedeelte op de Ziggo site duurt onwijs lang met laden en geeft uiteindelijk time-out bij het laden. Dit resulteert in een een melding dat de pagina niet gevonden kan worden of niet meer bestaat. Volgens mij is dit een klantvriendelijke melding en crashed die 'bagger site' dik op de achtergrond.

Heb zelf het alles-in-1-pakket. Zou 3mbit moeten zijn vanaf 1 mei. Tis nu eind mei en behaal nog steeds max 220kb/s upload snelheid. Als het in de config zit dan duurt toch geen maand om dat op te lossen? Volgens mij kampen ze gewoon met capaciteit problemen en schuiven ze dat onder de noemer 'fout in configuratie'. Heb al herhaaldelijk gebeld naar de helpdesk, maar dat mocht niet baten.

Helpdesk is bij Ziggo echt heel slecht te bereiken was bij MK wel anders daar kreeg je teminste nog iemand te pakken. Bij Ziggo heb ik de hoop al opgegeven.

Laten we hopen dat het allemaal beter gaat als de fusie voltooid is. Zal wel een paar jaar duren :lol:
 
Typisch Nederlands, en maar mopperen.

Een tevreden Ziggo (@home) gebruiker.
 
Heb zelf het alles-in-1-pakket. Zou 3mbit moeten zijn vanaf 1 mei. Tis nu eind mei en behaal nog steeds max 220kb/s upload snelheid. Als het in de config zit dan duurt toch geen maand om dat op te lossen? Volgens mij kampen ze gewoon met capaciteit problemen en schuiven ze dat onder de noemer 'fout in configuratie'. Heb al herhaaldelijk gebeld naar de helpdesk, maar dat mocht niet baten.

Het was geen capaciteitsprobleem, en geen fout in de configuratie, maar een probleem met oudere modems tijdens de upgrade van het netwerk. Dit lijkt nu opgelost, vanmorgen is de eerste (kleine) regio met succes omgezet.

Als alles goed blijft gaan zullen de andere regio's nu snel (binnen enkele weken) omgezet worden, waarna de beloofde 3 Mbit upload gehaald moet kunnen worden.
 
Kijk, en als je dat nu hoort uit een Cogas locatie, geeft dat toch weer moed, niet?
 
Veel meer van hetzelfde:

Upload probleem is bekend, zo ook de website problemen, en zo ook de helpdesk problemen.

Post voegt niet echt veel toe dan meer gemopper..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan