• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo internetbeveiliging en Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

elhombre

Als ik Windows 10 installeer, de laatste build 10240, werkt alles ok. Windows draait als een tierelier. Echter wanneer ik Ziggo internetbeveiliging installeer en de installatiebalk staat op ongeveer 95%, dan krijg ik een blauw scherm, met de boodschap critical process died. Rest mij niets anders dan opnieuw Windows 10 te installeren, echter zonder Ziggo internetbeveiligIng te installeren. Opnieuw opstarten helpt niets,blauw scherm blijft terug komen.

Misschien is het bij Ziggo bekend, zoniet wil ik ze graag bij deze hierop wijzen.
Wie weet raad?
 
Ik zou zeggen: probeer het eens bij microsoft. Dat spul is nog niet eens officieel uit en je legt het probleem al direkt bij ziggo neer?

Als ik Windows 10 installeer, de laatste build 10240, werkt alles ok. Windows draait als een tierelier. Echter wanneer ik Ziggo internetbeveiliging installeer en de installatiebalk staat op ongeveer 95%, dan krijg ik een blauw scherm, met de boodschap critical process died. Rest mij niets anders dan opnieuw Windows 10 te installeren, echter zonder Ziggo internetbeveiligIng te installeren. Opnieuw opstarten helpt niets,blauw scherm blijft terug komen.

Misschien is het bij Ziggo bekend, zoniet wil ik ze graag bij deze hierop wijzen.
Wie weet raad?
 
Ziggo zelf schrijft deze software niet, maar koopt licenties in bij F-Secure. Misschien is het handiger om je probleem daar te melden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan